22/6/16

El 95 por cientu de los llectores d'Asturies.com cree que les direiciones de los centros inflúin a la hora d'escoyer Llingua Asturiana

¿Considera que les direiciones de los centros inflúin na decisión d’escoyer la materia de Llingua Asturiana y Lliteratura?

Sí.
95%
Non.
5%
  El  'Conceyu Abiertu' plantegáu nestos últimos siete díes zarróse con una cifra contundente. Un 95 por cientu de los nuesos usuarios considera que les direiciones de los centros inflúin nos padres a la hora d'escoyer ente Llingua Asturiana y Cultura Asturiana.
  El llunes pasáu Asturies.com adelantaba'l primer casu conocíu de desinformación a padres y madres nesta campaña de matriculación de l'asignatura, nel uviedín Colexu Públicu Buenavista, y a lo llargo de la selmana esplicábamos el proceder de los concertaos p'afalar a la escoyeta de Cultura Asturiana.

  Mientres, plantegamos a los nuesos llectores la entruga ' ¿Considera que les direiciones de los centros inflúin na decisión d’escoyer la materia de Llingua Asturiana y Lliteratura?, con un resultáu esclarador: el 95 por cientu opina que sí, por un 5 por cientu que cree que non.
  Dende esti momentu yá pue participar nun 'Conceyu Abiertu' nuevu. Nesta ocasión queremos conocer la so opinión sobre'l tercer carril que'l Ministeriu de Fomentu va construyir na 'Y', con aniciu de les obres previsiblemente pa últimos del 2018 y con un costu de más de 100 millones d'euros. Pa ello pretende ocupar la mediana de la vía.          Fonte: asturies.com

3 comentarios:

  1. La enseñanza alcordada y la privada evita, rehuye, y procura nun dar la información correspondiente y xusto sobre la enseñanza de la llingua asturiana, resulten pocu amigos de la mesma, influyendo drásticamente en contra de la llingua sobre los padres de los sos alumnos.

    ResponderEliminar
  2. Les direcciones de los centros (los equipos directivos) inflúin total y absolutamente nes matriculaciones en llingua asturiana.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.