12/6/16

“Quiero creer que lo del diccionariu ye una anéudota”, afirma Cano

“Quiero creer que lo del diccionariu ye una anéudota”, afirma Cano
La polémica saltó nes redes sociales tres unaentrevista a Javier Fernández nel so despachu emitida per TPA: la pantalla del ordenador del presidente del país taba elevada con un exemplar del Diccionariu de l’Academia de la Llingua Asturiana (ALLA). “Quiero creer que ye una anéudota”, apunta Ana María Cano.
En declaraciones a Asturies.com, la presidenta de la institución académica señala que “ye posible que lu garrara por casualidá; por ser el primeru que tenía a mano”, refugando la posibilidá que de que lu colocara debaxo la pantalla de manera premeditada. “Lo contrario sería llamentable”, añade, “una ofensa mui grave a los asturianos, a l'Academia, a tola xente que trabayó nesti proyeutu, y a la llingua asturiana”.
Cano recuerda que "el diccionariu supunxo venti años de trabayu y la so creación representa la obra más emblemática de la llingua asturiana, un proyeutu que vien ya dende Xovellanos" y esti fechu amosaría "mui poca sensibilidá pa col idioma". Anéudota o non, lo cierto ye que la imaxe del diccionariu corrió como la pólvora peles redes sociales, con crítiques al presidente Fernández y al tratu que da a la llingua asturiana.
Fonte: Asturies.com

7 comentarios:

  1. Cazáronte Javier, metisti pa patina otra vegada.

    ResponderEliminar
  2. Javierín, Javierín, qué poques lluces tienes, amiguín.

    ResponderEliminar
  3. Al bonu de Fernández vése-y el plumeru.

    ResponderEliminar
  4. Perdoneu però primera que està clar que va agafar el llibre sense saber ni què era, cosa que diu molt poc del seu respecte per als llibres en general i el diccionari en particular. Si no, hauria agafat una capsa de bombons, per exemple, abans que un llibre.

    I segona, ho va considerar tan normal que no va pensar que la foto posaria en evidència la seva... indelicadesa (deixem-ho en això).

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.