3/6/16

Recuperáu un manuscritu de Jacinto Benavente


    La revista onubense La Mar de Onuba recuperó n’esclusiva y pal so númberu correspondiente al mes de mayu l’artículu manuscritu Requilorios profanos del Premiu Nobel de Lliteratura español, Jacinto Benavente y Martínez.
  Tratase del únicu artículu documentado sobre la Romería Rocío, la principal que se celebra n’Andalucía, de fama mundial, escritu por un Premiu Nobel, cola esceición del poema XLVIII de Plateru y yo, del moguereño Juan Ramón Jiménez, según informó la revista nun comunicáu.
  L’artículu Requilorios profanos, que la revista reproduz de forma autógrafa, foi escritu en 1947 a pidimientu del editor onubense José Sánchez Díaz pa una publicación qu’él dirixía naquellos años n’Huelva. Nél detalla la especial forma española d’entender y espresar la devoción relixosa, destacando la cualidá de “anteponer el ciñu al respetu”, al puntu de que se “requiebra a la Virxe nos términos más profanos”.
  Coles mesmes, precisa’l Nobel nes sos palabres que “esta llaneza nel tratu cola Divinidá alvertir n’Andalucía más que niundes d’España”. La Mar de Onuba ye un proyectu nacíu de les moliciones y necesidaes llaborales d’un grupu de “vieyos” y mozos profesionales del periodismu y la comunicación afectaos pol desempléu y l’escasez d’oportunidaes nel mundu de la prensa.
  Tratase d’una revista impresa pa Huelva y provincia, de periodicidad mensual, gran tirada y distribución gratuita, que pretende destacar con calter positivista hestories, persones ya iniciatives, dando a conocer de forma amplia ya independiente qué asocede na nuesa tierra y quién lo faen posible”.                                                                Fonte: asturnews.com

2 comentarios:

  1. Jacinto Benavente y Martínez nació en Madrid el 12 d'agostu de 1866 y morrió el 14 de xunetu de 1954 tamién en Madrid. Llogró'l Premiu'l Nobel de Lliteratura en 1922; foi nomáu Fíu adoptivu de Nueva York en 1923 y Fíu predilectu de Madrid en 1924; llogró la Gran Cruz d'Alfonso X el Sabiu en 1944; el Premiu de Periodismo "Mariano de Cavia" en 1948; y la Medaya d'Oru al Méritu nel Trabayu en 1950.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.