26/5/12

Jesús Iglesias pide a Javier Fernández que nun seya una torga pa la oficialidá



Jesús Iglesias refirióse a la situación del asturianu nel plenu d’investidura celebráu güei na Xunta Xeneral d’Asturies. El llíder d’Izquierda Xunida d’Asturies pidió al candidatu socialista a Presidente, Javier Fernández, que ficieran “lo mesmo que cola circunscripción única”, solicitándo-y qu’anque “nun son entusiastes de la oficialidá, nun seyan una torga”. Iglesias reprochó-y a Fernández que “nun dixo un res sobre l’asturianu” na sesión del martes.
Refirióse tamién a la necesidá d’iguar la situación de los docentes d’asturianu, cola creación de la especialidá, y al desenrrollu de la Llei d’Usu del Asturianu.
Javier Fernández apostó por “siguir defendiendo l’asturianu ensin llegar a la oficialidá”.

Fonte: asturnews

16 comentarios:

  1. Vais ser caraduras y perchuchópteros ¿tais a la espera de collechar dellos réditos electorales nun futuru prósimu? ¿cómo vos atrevéis a falar de la llingua? ¿a quién queréis timar otra vegada? escondevos y nun salgáis a la cai que metéis mieu, el Gaspar, el Cayo, y tú mesmu.

    ResponderEliminar
  2. ¡Vaya banda estos de IX asturiana! lleven años falando de oficialidá y asturianía, pero nun faen enxamás na de na.

    ResponderEliminar
  3. Javier Fernández, non solo hai qu'apostar po la defensa la llingua.
    Lo qu'hai que faer hai que faelo ensín tardanza ¡yá! la oficialidá, pero ties malos compañeros de viaxe... amás ¿tú querer?

    ResponderEliminar
  4. ja,ja,ja, vaya caradura l'amigu Iglesias.

    ResponderEliminar
  5. Mientres ...sieglos26 de mayo de 2012, 20:51

    "Nun dixo res sobrel'asturianu" vamos daos.

    ResponderEliminar
  6. En lo referente a la llingua asturiana esto ye un reino de taifas y malandrines, el reinu de la mangantería política: el desastre p'Asturies.

    ResponderEliminar
  7. A otro mure con esi quesu, Jesusín.

    ResponderEliminar
  8. vamos acabar asina:
    http://www.europapress.es/asturianu/noticia-pelea-nel-parlamentu-ucranianu-antes-votar-llei-didiomes-20120525094551.html

    si ye que dalgún día voten el tema del asturianu na Xunta Xeneral.

    ResponderEliminar
  9. Plegaria al chorizu (cocina asturiana)28 de mayo de 2012, 18:22

    Xesusito de la mio vida,
    la to yes políticu y yo non,
    por eso engañes tanto,
    y róbesme (si pues) el corazón,
    dámelo, dámelo,
    mío ye y to non.

    ResponderEliminar
  10. Unu d'IXunía cansáu de mangantes30 de mayo de 2012, 23:20

    Equí n'Asturies conocémonos bien y más en Xixón ¿eh Jesús? retratáronte perbién enriba, ties un futuru políticu halagüeñu, a siguir asina rapaz yá te vamos baxar los fumos les bases d'IX y ponete nel to sitiu, por llistu.

    ResponderEliminar
  11. Tou un desprestixu pa la IX asturiana. A esti par de dos -Gasparín el rebotáu y Xesusín el llistu- salió-yos permal la xugada del referéndum.

    ResponderEliminar
  12. A vivir que son dos díes ¿eh, cuadriella de apandaores políticos? tou menos dir a trabayar a les 8 la mañana, y de xemes en cuando si ver jod... referéndum y a llavase les manes.
    Y a pola siguiente qu'equí nun pasa nunca na, que la xente les bases ye tonta.

    ResponderEliminar
  13. N'Asturies hai una "clase" política bien probe, fecha a base de retales y refugayes, de perdedores y rebotaos de Madrid abelugaos nel esiliu provincianu de los cabileños, probes asturianos y probe Asturies,vaya futuru que nos espera.

    ResponderEliminar
  14. Ante la pasividá y la "buenura" política(obediencia ciega al partíu central madrilanu correspondiente) los nuesos políticos -unos y otros- dexáronnos col culu al aire y arruinaos en política llingüística, n'educación, en minería, n'industria, n'agricultura, nel comerciu, en comunicaciones, en tou. Asina tamos agora que somos el culu y el admerreír d'España y d'Europa.

    ResponderEliminar
  15. Políticos astures ¡toos a picar piedra!

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.