19/3/13

La SGAE retirará una demanda contra RADIO KRAS

Antón Reixa retirará la demanda de la SGAE a la xixonesa Radio Kras


   Una carta pública a Antón Reixa del músicu xixonés Xabel Vegas llevó al presidente de la SGAE a anunciar la retirada de la demanda de la entidá que dirixe a Radio Kras. La emisora llibre debía d’afrontar un pagu de 2.328,08 euros.

   Vegas escoyó’l so blogue ‘El óxido’, nel agora diariu dixital ‘Público’, pa treslladar a Reixa la importancia que tuvo Radio Kras na so formación musical nunos tiempos nos que yera difícil sentir bandes independientes de fuera del Estáu. D’esta forma, pretendía que’l músicu gallegu entendiera l’abusu de cobrar perres a una entidá ensin ánimu d’arriquecimientu con 27 años de vida que se caltién gracies a les cuotes de los sos socios; y lo consiguió, yá que Reixa comunicóse con él pa tresllada-y que dio instrucciones pa suspender la demanda y aniciar un diálogu cola emisora xixonesa pa saber qué porcentaxe real de repertoriu de la Sociedad General de Autores y Editories (SGAE) utiliza. Amás, en Twitter, la entidá reconoció "el llabor de la emisora".

   D’esta forma, Radio Kras nun tendrá que pagar los 2.328,08 euros que-y reclamaba la SGAE, pero tovía tien pendiente otra demanda, nesti casu de l'Asociación de Gestión de Derechos Intelectuales (AGEDI)-Asociación de Artistas, Intérpretes y Ejecutantes (AIE), na que-y esixe una cantidá que podría ser de 3982 euros o de 13625,28 euros, según la categoría que-y s’aplique. Nesis sen, Reixa anunció que va treslladar la posturar de la SGAE a estes entidaes pa que reconsideren la so postura.
 
   Fonte:  Asturies.com

4 comentarios:

  1. Ye una perbona noticia y un bon xestu de Reixa, esto ye otra cosa que non los atracos del ex de los Canarios.

    ResponderEliminar
  2. Pez qu'el Reixa ye diferente al atracaor canariu+el mojo piconianu+el pitu fritu+el nietu'l picaor+... munchos apandaores de la banda.

    ResponderEliminar
  3. Un puntazu pa Radio Kras.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.