26/1/12

"Lliteratura asturiana y Oficialidá" na nueva Xunta d'Escritores



Uviéu tornará acoyer una nueva edición de la Xunta d'Escritores Asturianos que tendrá llugar los díes 1, 2 y 5 de marzu na Biblioteca del Campu San Francisco. Conferencies, ponencies, debates, alderiques y presentaciones de llibros sedrán una vegada más los conteníos d'esta nueva Xunta d'Escritores qu'esti añu faise col títulu de "Lliteratura asturiana y Oficialidá". La convocatoria ta abierta a tolos escritores interesaos en participar coles sos propuestes al traviés de la direición xuntadescritores@wanadoo.es

El primer actu de la Xunta d'Escritores Asturianos sedrá la presentación del llibru "Lliteratura asturiana, identidá y nación" que recueye les actes coles ponencies de la Xunta d'Escritores Asturianos 2010 que tuvo llugar en Villa Madalena en xineru del 2010.

Fonte: Asturnews

2 comentarios:

  1. ¿dalguien pue dicir d'u son tolos escudos que salen?
    Asturies, Cantabria, Lleón(província creyo),......

    ResponderEliminar
  2. Bona noticia que se vuelva a celebrar esti alcuentru, los conteníos d'esta xunta son importantes y necesarios yá ye hora de falar seriamente d'autogobiernu, oficialidá y desenvolvimientu cultural propiu ensin subordinaciones estatales etc. lo único que parez faltar hay qu'esperar al programa enteru ye la situación de la naturaleza en Asturies.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.