2/1/12

Nueva biblioteca en llinia asoleya temes políticos tornaos al asturianu


La bloguesfera n'asturianu vien de conocer l'entamu d'una nueva iniciativa col asturianu como mediu d'espresión, “asina como col enfotu d'aidar al treslladu del pensamientu alternativu al conxuntu de la población de la nuesa nación”, espresa’l so creyador. El blogue denómase "Acción y Política", biblioteca en llinia na nuesa llingua.

Según se desplica, Acción y Política "nun tién otru envís que'l de proporcionar testos, cartafueyos o llibros n'otres llingues tornaes al asturianu sobre temes que, normalmente, tan vetaos na nuesa llingua. La edición d'un llibru ye caro, los llectores (y mas na llingua llariega) pocos, el sistema de sovenciones creáu polos españoles n'Asturies torga la posibilidá de falar temes como la llucha armada o'l socialismu y les editoriales qu'asumen esti papel, con gran esfuerciu pola so parte tamién sía dicho, suelen apostar por llibros nuevos mas que por tornes (asumiendo que si un llibru yá ta en castellanu yá pue lleese) colo que nun son quien a finar coles ganes de más llectura na llingua de nueso".

D'esta mena, l'internacionalismu, la lliberación nacional, el socialismu, el feminismu, la defensa de la tierra, los drechos llingüísticos, la hestoria, l'antifacismu, o la formación militante cunten con un nuevu espaciu na rede.

Más información: Blogue "Acción y política"

Fonte: Asturnews

6 comentarios:

  1. Pa los políticos... tou pa ellos.

    ResponderEliminar
  2. Los políticos que trabayen ellos... mientres nun se rebaxen los sos enormes sueldos, prebendes, y perprivilexos fiscales, ¡nin agua!

    ResponderEliminar
  3. "clase política" despreciatible...7 de enero de 2012, 19:51

    La xente normal nun se fía de la nomada "clase política" (suena a despreciatible) que efectivamente gocia de bien de privilexos económicu y social, na mayoría de los casos ensin dar palu a l'agua, ensin merecelu n'absolutu, y discriminando a la inmensa mayoría que trabaya de verdá y que ye la que los paga.

    ResponderEliminar
  4. Los sos sueldos decídir y poner ellos con una desfachatez innomable, pero a los demás rebaxar o conxelen ensin miramientu nin duelu. Esa ye la "clase política que diz el collaciu de riba. Llarga vida a la desfachatez política.
    Y en lo trabayar... ¿pero trabayen? ¡ah sí! nel restorán como'l gadoriu.

    ResponderEliminar
  5. nun hai puntada ensin filu...8 de enero de 2012, 17:59

    Agora'l mandorgues tien la so oficina nel Centru Asturianu de Madrid, nun hai puntada ensin filu.

    ResponderEliminar
  6. pa defender Asturies?9 de enero de 2012, 14:59

    El tal mandorgues ye'l triperu les tortielles? ye'l que agora marchó pa Madrid ¿pa defender Asturies?

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.