10/1/12

Amenorguen 62.000 euros el presupuestu de l'ALLA


Reducen 62.000 euros de presupuestu a l’Academia de la Llingua Asturiana.

El presupuestu de la Conseyería de Cultura d’Asturies, de la que depende orgánicamente l’Academia de la Llingua Asturiana, anuncia esti añu un presupuestu de 167.900 euros pa esta institución, lo que supón 62.000 euros menos que l’añu pasáu.

Fonte: Asturnews

5 comentarios:

  1. Crisis, crisis, y más crisis, pero los enormes sueldazos, las prebendas, y las dietas de los políticos no se rebajan ni de coña; el dinero bien empleado, o mejor invertido, en cultura sí.

    ResponderEliminar
  2. Ye coyonudamente suxetiva la etiqueta "marxinación llingüística" aplicada a esta noticia, ¿nun vos paez?
    La marxinación llingüística ye otra cosa mui distinta a que baxe'l presupuestu d'una institución gubernamental. Nun se pue xugar asina colos términos, porque lo que facéis con eso ye degradar y frivolizar el conceptu de "marxinación llingüística", que se refier a la xente, a la so vida y a los sos derechos.
    Muncho s'echa de menos aquel "cursu d'ética periodística" que facía Juanjo de la Iglesia en CQC.

    ResponderEliminar
  3. Ye la manera que tienen dellos políticos de "faer patria", vamos llistos, vamos daos.

    ResponderEliminar
  4. I què en faran d'aquest 62.000 euros? En què els invertiran o se'ls gastaran?

    Perquè si és per a pagar pensions, mestres, biblioteques o hospitals, mira, pot ser raonable. Però molt em temo que es destinaran a coses més prosaiques.

    ResponderEliminar
  5. Ye marxinación si eses perres que-yos quiten a promocionar,estudiar, afitar,normativizar y normalizar socialmente l'asturianu les gasten n'otres coses. Y eso ye torgar drechos y marxinalos.

    Amás qu'esti blogue nun ye nin pretén ser un diariu nin un periódicu nin munchos menos seguir los preceptos académicos del periodismu porque nun ta fechu por periodistes.Solo persones que s'esmolecen pola so llingua.

    Asina que nun se fraña nenguna ética periodística.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.