24/7/15

¡Felicidaes, Radio Kras!

Por Vicente García Oliva  el 23-07-2015


  Principió a trabayar nel añu 1985, o seya que cumple agora la “provecta” edá de 30 añinos. ¡Paez que fue ayeri! Ensin embargu, estos treinta años nun fueron fáciles pa los amigos qu’aniciaron y los que tomaron el relevu d’esta emblemática emisora, siempres cola enemiga de los poderes políticos, económicos y sociales, si ye que nun son toos los mesmos. Y como p’amuesa abasta un botón, que se diz, enfréntese agora a un “Expediente sancionador”, per parte de la Conseyería d’Economía y Empléu del Principáu d’Asturies: o seya, los que teníen que defendelos. Un espediente que pue llegar a algamar una multa d’hasta 200.000 euros y la posibilidá de que zarren la emisora. Una barbaridá.
  Y ye qu’esto vien, amás, dientro una campaña d’ataque frontal escontra otres emisores asturianes llibres y comunitaries. Desplícalo mui bien Patricia Simón en Periodismo Humano onde esmenuza estos ataques a Radio Nava, Radio Ujo, Radio Ok y la mentada Radio Kras.  Asina, mientres nel restu l’Estáu Español más de 150 radios comunitaries siguen trasmitiendo ensin dificultaes, equí paez que la Jefatura de Telecomunicaciones de Asturias ta decidía a acabar coles nuestres, afogando’l Derechu Fundamental a la comunicación y a la llibertá d’espresión, tal y como asocedió cola fenecida Radio Sele, emisora que tresmitía dafechamente n’asturianu.
  Na páxina web de Radio Kras hai un Manifiesto de apoyo a las Radios Libres asturianas, que nun taría de más lleer, firmar y sopelexar en tolos medios que pudiéremos pa que se sepa la inxustica que ta perpetrándose, y pa que’l nuevu gobiernu “d’izquierdes” ponga fin a la mésma. ¡Ah!, por cierto, esi manifiestu en sofitu de Radio Kras ta firmáu, ente otros munchos, por Izquierda Xunida, esos qu’acaben de facer Presidente a Javierín el del PSOE. Son los que quieren, como diz el refrán asturianu, “tocar y andar na procesión”. Pero eso, como sabemos, sólo lo pue facer “el gaiteru”. 
                                                                                     Fonte: Asturies.com/Trabayu De Campu.Vicente García Oliva

5 comentarios:

  1. Otra mentira y falsedá bien gorda ya in fraganti de I,Xunía:
    Esi manifiestu en sofitu de Radio Kras ta firmáu, ente otros munchos, por Izquierda Xunida, esos qu’acaben de facer Presidente a Javierín el del PSOE. Son los que quieren, como diz el refrán asturianu, “tocar y andar na procesión”. Pero eso, como sabemos, sólo lo pue facer “el gaiteru”.

    ResponderEliminar
  2. Pa IX, la falacia ye gratis pero pasa factura.

    ResponderEliminar
  3. El manifest no costava gens escriure'l en asturià. O en doble versió, si ho preferiu.

    ResponderEliminar
  4. Eso hubiese sido lo mínimo de lo mínimo.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.