8/1/15

Presentación n'Uviéu del númberu 34 de la revista "Asturies, memoria encesa d'un país"


Nueva presentación d'esta espublización empobinada pol Fundación Belenos.

El prósimu vienres, 9 de xineru, va presentase'l númberu 34 de la revista editada pola Fundación Belenos, “Asturies, memoria encesa d’un país”. Va ser a partir de les 19’30 hores nel chigre Ca Beleño (cai Martínez Vigil, 4 – Uviéu). 

Esti actu rematará con un Homenaxe a Beleño, cola actuación a cargu de dellos músicos –ente ellos Xuan Prado y Frankie Delgado, fundadores del grupu– que van interpretar dalgunes de les composiciones más nomaes d’esta mítica banda.

Fonte: Infoasturies

8 comentarios:

  1. ¿Qué grupu ye el de Xuan Prado y Frankie Delgado del que son fundadores?

    ResponderEliminar
  2. Ye'l archifamosu Beleño de tola vida.

    ResponderEliminar
  3. Y la Fundación Belenos ye la otra ALLA d'Asturies la de la lliteratura, les tradiciones y les costumes asturianes de siempres, tou un luxu.

    ResponderEliminar
  4. Y Bertu Álvarez Peña el que meyor plasma los debuxos de la mitoloxía tradicional asturiana, amás de les sos investigaciones llingüístiques y patrimoniales.

    ResponderEliminar
  5. Bertu Peña ye un grande d'Asturies y de la cultura y la llingua asturiana, tou un académicu ensin reconocer lo que merez qure ye muncho.

    ResponderEliminar
  6. "Asturies ..." ye una de les meyores revistes n'asturianu y d'asturianu n'Asturies, si non ye la meyor de toes. Y con Betu A. Peña hai una reconocencia pública que faer por parte de tolos asturianos y asturianes de bien (esti gobiernu nun lo va faer porque odia l'asturianu) pola so enorme y perbona llabor de munchos años pola llingua y la cultura del país.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.