23/1/15

Llamazares asegura que la oficialidá va ser "fundamental" pa IX nun posible pautu de gobiernu


Esti alcuentru celebróse pa "pa tratar la situación de la especialidá d'asturianu", según señalaron dende Izquierda Xunida (IX), y tres el mesmu el candidatu a les primaries de la coalición fixo una defensa de la oficialidá del asturianu y criticó la postura del PP pa col idioma siguiendo'l mesmu sentíu de les declaraciones de Vázquez del vienres pasáu
Per parte de la institución académica, el so vicepresidente, Xosé Antón González Riaño, adelantó la postura conxunta de defensa a la especialidá docente de los sindicatos mayoritarios, asociaciones de padres y madres, y estudiantes de cara al Conseyu Escolar Estatal previstu pal 3 de febreru.
Fonte: Asturies.com

8 comentarios:

  1. Y quién se fía de Llamazares dempués del contuberniu contra l'asturianu que progatonizó nun fai tantu nel Congresu los Diputáos? Yo non.

    ResponderEliminar
  2. Nin yo tampoco, nin munchos otros y otres porque nun ye de fiar. Ye un logrero políticu namás que eso. A otru llau con esi cebu gasparitu.

    ResponderEliminar
  3. A la busca del votu perdíu ya indecisu, ya ignorante, que dalgún siempres pica.

    ResponderEliminar
  4. La rotulación nes conseyeríes que gobernó iu nun vale, la toponimia de los pueblos nun vale tampoco, les oficines de normalización llingüística tampoco, la recuperación de fiestes populares asturianes cola presencia del asturianu tampoco etc, etc.
    Ye pa dudar sin duda.

    ResponderEliminar
  5. Tien razón Manuel, hai delles coses que se fixieron bién.

    ResponderEliminar
  6. Curiáu con IX y les sos cabeces pensantes porque, va siguir esistiendo dientro poco?, seríen absorbíos por otru partíu agora emerxente?, y sía que Llamazares non va camudar agora de política poniéndose a favor de la llingua asturiana como prometen darréu?

    ResponderEliminar
  7. Equí conocemos toos perbién.

    ResponderEliminar
  8. IXunía va desaparecer n'Asturies absorbida por Podemos, asina que don Gaspar el de alta casta que nun prometa lo que nun va dar, que yá nun engañar a naide.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.