3/9/14

Samartín del Rei Aurelio va dedicar esti mes de setiembre al espardimientu de la so toponimia oficial nel conceyu


 
Les actividaes entamen esti día 5 coincidiendo cola Feria de Muestres y Esposiciones FEMEX

La Oficina de Normalización Llingüística de Samartín del Rei Aurelio, col enfotu de potenciar l’usu de la so toponimia oficial, aprobada por decretu nel añu 2008, va desendolcar a lo llargo d’esti mes de setiembre una iniciativa cola que se pretende informar a la población, l’alministración y los medios de comunicación de los nomes de los pueblos que deben usase. Pa ello durante tol mes van llevase a cabu distintes actividaes encaminaes a esi oxetivu.

La primera d’elles entama’l día 5 de setiembre coincidiendo cola Feria de Muestres y Esposiciones FEMEX que se celebra nel Parque El Florán. Ehí va poder visitase un puestu que va incluyir información rellacionada cola toponimia oficial del conceyu. Nos distintos paneles informativos van tar espuestos tolos topónimos oficiales, y va poder conocese l’orixe de dalgunos d’ellos y más información rellacionada col procesu de recuperación toponímica.

En pocu espaciu va poder accedese a una información virtual qu’enancha la información física yá presente nos cartelos y la complementa con enllaces web que s’activen al ser escaniaos cola aplicación Layar, que se pue instalar en tablets o móviles d’última xeneración. Tamién va haber xuegos rellacionaos cola toponimia destinaos a distintes edaes y regalos pa les persones participantes. Esti espaciu na FEMEX va poder visitase dende’l vienres 5 hasta’l llunes 8 n’horariu de mañana y tarde.

Dempués, a partir del vienres 12 y hasta’l día 30 de setiembre esta muestra va tar a disposición del públicu na Casona del Bravial de Blimea n’horariu de 9 a 13 h. de llunes a vienres.

Per otru llau’l l día 24 de setiembre a les 19 h., y tamién na Casona del Bravial, va tener llugar una charra na que se va esplicar el procesu de trabayu que ta llevando a cabu la Xunta Asesora de Toponimia pa recuperar los nomes tradicionales de los pueblos d’Asturies. La encargada de dar la charra va ser Ana María Fueyo Llaneza, Direutora de Política Llingüística del Principáu d’Asturies.

Amás d’estes actividaes, a lo llargo de tol mes dende la Oficina de Normalización Llingüística va facese un siguimientu especial del usu de la toponimia oficial n’alministración, nos medios de comunicación o na cartelería de les distintes actividaes que lleven a cabu organismos o asociaciones del conceyu. Amás, tamién se pide la collaboración de la población, que puen dexar les sos observaciones y suxerencies telefónicamente, nel corréu llinguasra@gmail.com o nes respeutives páxines de facebook y twitter coles que cuenta’l serviciu.

Fonte: Asturnews

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.