2/2/11

Premiaos al Meyor Blogue 2010


La Xunta de Blogues n'asturianu, tres un mes de votaciones, tien el preste d'anunciar los ganadores del Meyor Blogue del 2010: Meyor Conteníu: Fueya en Blanco col 12% de los votos. Meyor Diseñu: González y González col 13% de los votos. Votu del Públicu: Conceyu Nacional de Liriu.

El III Sidra & Blogues que se va cellebrar en La Pola, nel conceyu Siero. Van entregase unos detalles a los blogueros premiaos, vamos poder esfrutar delles charres y facer xuntanza tomando dalgo cuando termine l'actu. A finales de selmana daremos más detalles del sitiu concretu, la hora y el día.

Fonte: Infoasturies

4 comentarios:

  1. Felicidaes a los ganadores.

    ResponderEliminar
  2. Ta tou perbién, felicidaes a organizadores y a premiaos. Pero creo que falta daqué pal eventu sía más completu y ecuánime. Podría premiase el blogue col mayor númberu de entraes añales, y tamién otru premiu al que más comentarios tenga añalmente, porque dambos conceutos son signos perclaros de la vitalidá y del interés qu'espierta un blogue.

    ResponderEliminar
  3. Los premiados tán bien premiaos porque s'afaen a les bases del concursu, norabona. Pero sí que ye verdá que s'echen en falta dos categoríes de premios, como que queda daqué coxu: el blogue qu'añalmente tenga más entraes, y el que tenga más comentarios rexistraos, poles mesmes razones que espón Xuanxo más arriba, pola vitalidá y l'interés que demuestren los siguidores del blogue.

    ResponderEliminar
  4. Toi acordies con xuanxo y con mino lluanco, ye un punto bien comentáu por munchos de el siguiores del concursu, esto ye una cuestión a considerar pola organización de los premios pa futures ediciones.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.