23/2/10

Donostia 2016 esporta a Bruxelles el so multillingüismu


Responsables de les instituciones que conformen la candidatura de San Sebastián como capital europea de la cultura en 2016 presentaron, en Bruselles, una de les exes sobro los que se sustenta la propuesta donostiarra, "La ciudad de las palabras", col que resaltarán la bayura qu’aporta la convivencia de diferentes llingües na capital.

Ente otres actividaes, el viceconseyeru de Política Llingüística, Ramón Etxezarreta, la conceyala de San Sebastián 2016, Marisol Garmendia y, en representación de la Diputación foral de Guipúzcoa Jon Basterra, reuniránse col direutor de Cultura de la Comisión Europea, Vladimir Sucha, asina como col responsable de multillingüismu, Harald Hartung.

La delegación vasca espondrá les grandes llínies en política llingüística del Gobiernu vascu y conocerá de cerca les midíes que nesi campu desendolca la Comisión Europea.

Fonte: El País

1 comentario:

  1. Gran esfuerciu de Donostia/San Sebastián con "La ciudad de las palabras" conformando y reforzando la so candidatura como capital europea de la cultura 2016. Ovieu ta desperdiciando una gran oportunidá cola so falta d'interés nel tema.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.