23/9/09

50 años d'Astérix


El Festival de l’Amadora señala los 50 años d'Astérix. El Festival Internacional de Cómic de l’Amadora (FIBDA) va tener esti añu una esposición dedicada a los 50 años de la creación d’Astérix y de la irreducible aldega gala.

La vixésima edición del festival trescurrirá del 23 de ochobre al 8 de payares, nel Fórum Luís de Camões, na Amadora, a semeyanza del qu’aconteció n’años anteriores. Pa esta edición ta prevista una esposición con dibuxos d’Albert Uderzo, l’autor que diseñó los más de trenta volumes de les hestories del pequeñu galu, munchos d’ellos col argumentista René Goschinny, fináu en 1977.

N’ochobre sedrá llanzáu en simultáneo en varios países, incluyendo Portugal, un álbum inéditu robláu por Uderzo pa señalar el mediu sieglu d’Astérix. L’álbum, inda ensin títulu, tendrá 56 páxines y ta anunciáu como «la mayor llacuada festiva preparada polos irreducibles galos».
El llanzamientu sedrá simultánéu en varios países.

Dicá güei, les hestories d’Astérix y del so insepartable amigu Obélix, vendieron más de 300 millones d’exemplares en tol mundiu y tán disponibles en 107 llingües y dialeutos, incluyendo l’asturianu y el mirandés.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.