8/9/09

III Certame de Curtios n'asturianu del Cabu Peñes


El III Certame de Curtios en Llingua Asturiana de la Mancomunidá d’El Cabu Peñes ta acabante abrir el plazu de presentación pa tolos cineastes que quieran presentar les sos obres a concursu.
Los interesaos han remitir los trabayos a les oficines de la Mancomunidá (c/ Braulio Busto, 2, 2.ª, 33430 Candás) en mano, por persona interpuesta o al traviés d’un corréu certificáu con acuse de recibu. Los trabayos han presentase nun sobre o carpeta onde figuren el títulu del filme y el seudónimu del autor. Dientro, los interesaos han axuntar otru sobre ciarráu colos datos reales del responsable del filme (nome, apellíos, direición, teléfonu y seudónimu) y títulu del trabayu. El plazu queda abiertu fasta’l 11 d’avientu a les dos de la tarde. Pue ampliase esta información consultando al Serviciu de Normalización Llingüística de la Mancomunidá (teléfonos 985 87 24 06 –de martes a xueves, de 10 a 14 hores– y 985 88 35 32 –llunes, miércoles y vienres, nel mesmu horariu–) o escribiendo a la direición de corréu lletrónicu llingua@mcabop.com.

(Nota: güei ye un Día de la Nación Asturiana más ensin la oficialidá de la nuesa llingua entá, "en pelligru" según la UNESCO.)

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.