10/9/15

La UABRA pieslla n’Uviéu

La UABRA pieslla n’Uviéu

Uviéu va acoyer esti xueves, como tolos años, el Pieslle oficial y la entrega de Certificaos y Diplomes de la Universidá Asturiana de Branu (UABRA) que se desenvolvió ente Xunetu y Agostu en Cangas. 
El Rector de la Universidá d’Uviéu, el Conseyeru d’Educación y Cultura, la Presidenta de l’Academia de la Llingua Asturiana, la Direutora de la UABRA y l’Alcalde de Cangas del Narcea piesllen oficialmente’l programa d’actividaes de la Universidá Asturiana de Branu (UABRA). L’actu sedrá mañana xueves 10 de setiembre, a les 19 hores, nel Paraninfu de la Universidá d’Uviéu (c/ San Francisco), como davezu.
Nos cursos participaron más d’un centenar de persones nos niveles que s’impartieron: Cursu Elemental de Llingua Asturiana, Cursu Avanzáu de Llingua Asturiana, los Cursos d’Afondamientu Cultural y Llingüísticu Capacitación pa la Traducción al Asturianu, Más presees d’aplicación escolar na rede, Xestión cultural n’Asturies: creando cultura al traviés de los medios, Averamientu al cine n’asturianu y la primer fase del Curso de Capacitación en Gallego-Asturiano.
A lo llargo del actu, que se fairá dafechu n’asturianu, intervendrán l’Alcalde de Cangas del Narcea, D. José Víctor Rodríguez, la Direutora de la UABRA, Dña. Cristina Valdés, la Presidenta de l’Academia, Dña. Ana Mª Cano, el Conseyeru d’Educación y Cultura, D. Xenaro Alonso y el Rector de la Universidá d’Uviéu, D. Vicente Gotor.
Fonte: Asturnews

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.