8/9/15

TPA emite 'Harry el Suciu' otra vuelta


   A les 22.05 hores con motivu del Día d'Asturies.
   ‘Dirty Harry’ ye un filme de producción estauxunidense dirixíu nel 1971 por Don Siegel y protagonizada por Eastwood, al que pon voz Carlos Novoa. Na película, Harry Callahan (Eastwood) ye un policía que se crió na cai y que recible’l nome de ‘Harry el Suciu por parte de los sos propios compañeros polos métodos particulares qu'emplega na llucha contra'l crime y por encargase siempre de los trabayos más desagradables. Tres la muerte de dos persones por parte d’un francotirador, Harry encargaráse de resolver el casu.
   Cola so interpretación y carisma, Eastwood contribuyó a perfacer un personaxe que diba convertise n'iconu. Mentes, el so antagonista en pantalla, Andy Robinson (dobláu por Félix Corcuera), protagonizó a  ún de los psicópates más famosos de la historia del cine.
   Un total de 34 dobladores trabayaron nel doblaxe d'esta cinta, de la que s'encargó Gonzali Producciones. La so emisión foi un ésitu d'audiencia, con una cuota de pantalla del 3,7 por cientu, triplicando la d'otres películes emitíes en TPA en castellanu.         Fonte: asturies.com

1 comentario:

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.