23/1/14

Samartín acondiciona l'accesu al dolmen de la campa L'Españal

    El Conceyu de Samartín del Rei Aurelio pretende facilitar l’accesu al dolmen de la campa L’Españal pa potenciar esti monumentu prehistóricu. De momentu acondicionóse l’entornu y va procedese a ameyorar la señalización.
Semeya del dolmen de la campa L'Españal

    “L’oxetivu d’esta actuación pasa por poner en valor el patrimoniu arqueolóxicu del municipiu, que na citada campa concrétase nun dolmen megalíticu milenariu, como enantes se fixera con otros llugares y bienes patrimoniales que resulten reclamos atractivos pa los turistes, al tiempu qu’exercen d’elementos dinamizadores de la economía”, señalen dende’l consistoriu. El primer pasu foi la llimpieza y l’esbroce de la zona, a lo que va siguir una meyora de la señalización pa dar con esti monumentu asitiáu nel cordal que separta Samartín con Bimenes.
    En concreto, l’accesu al dolmen de la campa L’Españal pue facese a pie o en coche touterrén dende La Casilla (Blimea) o La Campeta (Sotrondio). Una vegada enriba, los visitantes van poder presenciar esti monumentu desconocíu pa munchos asturianos y una vista perguapa de Peña Mea, Penubina y L’Aramo.  Fonte: Asturies.com

6 comentarios:

  1. Ye pernecesariu pa preservar lo que ye nuesu y desconocemos casi na so totalidá.

    ResponderEliminar
  2. Xuanxo: esta noticia nun ye sobre llingües minorizaes.

    ResponderEliminar
  3. Xinés, nun será propiamente llingua pero sí que trata de la mesma hestoria y cultura asturianes y ye bien interesante pa la xente de la cuenca.

    ResponderEliminar
  4. ¿Esti ye un blogue de llingües o de tou? Siguíi como hasta agora que llevais 6 años bien trabayaos. Gracies

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.