5/1/14

L'anuariu de la Música Asturiana algama la so decimoquinta edición

La espublización que resume l'añu musical n'Asturies

      L’Anuariu de la Música Asturiana, cumple quince númberos na cai tres la llegada a los puntos de venta de la edición del 2013. El volume inclúi un CD con 19 cantares de dellos estilos.

     La portada d’esti númberu ta dedicada a l’amplia participación asturiana nel XLIII Festival Interceltique de Lorient, que vivió nel 2013 l’añu d’Asturies. Asina, les páxines centrales del anuariu van repasar a fondu  lo que dio de sí la representación del nuesu país nel certame más importante del mundu celta. Otros artículos destacaos son los reportaxes ‘(Sobre) Viviendo de la música’ o’l fotográficu y lliterariu sobre’l discu ‘Tiempos modernos’, de Dixebra; el repás a los diez años de trayeutoria de Skama la Rede; les cróniques dedicaes a los festivales Sol Celta d’Avilés y Arcu Atánticu de Xixón; l’informe ‘Cuando Lluis Llach nun sonaba na radio’, onde se fai una comparanza ente’l tratamientu que les radios públiques autonómiques dan a la música propia de les sos respectives comunidaes; entrevistes a Misiva y Pablo Carrera; y artículos d’opinión dedicaos, ente otres cuestiones, al trenta aniversariu de la Noite Celta de Porcía y a la polémica suspensión del conciertu d’Albert Pla en Xixón. Amás, caltiénense les seiciones ‘Anuncies’ y ‘Collecha’, ente otres.
     Ún de los apartaos más importantes del Anuariu de la Música Asturiana, l’editorial, va centrase nesta ocasión nel mercáu musical asturianu. Baxo’l nome de ‘Consumir música asturiana’, fai reflexones como la siguiente: “La solución a tou esti enguedeyu pasa inevitablemente por un mayor compromisu del poder públicu autonómicu, qu’entienda a la música asturiana non como un hobby d’unos cuantos ‘alloriaos’ o como un productu esclusivamente destináu al ociu, sinón como un posible campu d’actividá económica estable y un factor d’internacionalización d’Asturies perimportante, que pueda valir d’escaparate del país. Pero tamién los músicos tienen que ser conscientes del so papel, resistiendo n’époques de crisis y nun dexando qu’ésta amenorgue la so creatividá y productividá. Ensin escaecer a los sellos discográficos, qu’han d’ufiertar productos atractivos, guapos, con ‘pluses’ más allá de lo meramente musical qu’atrayan al posible comprador”.
    Goxe Producciones ye responsable de la edición del anuariu nesta segunda dómina del mesmu, con Xune Elipe otra vuelta como direutor. El volume, con más 100 páxines a too color, yá ta disponible nos puntos de venta avezaos –como L'Esperteyu (Uviéu); Trisquel, Paradiso y Sestaferia (Xixón); El Cafetón y El Cabanón (Avilés), Palabras de Caramelo (Candás); Cuévano (La Pola Siero); La Esbilla y Ringo Rango (Villaviciosa); o L'Abellugu y Habana (Mieres)– al preciu de 5 euros y incorpora un CD que resume les producciones apaecíes a lo llargo del añu 2013, con diecinueve temes que van de los soníos más tradicionales a los más contemporáneos: tonada, bandes de gaites, folk, canción d’autor y rock, ente otros.
    Fonte:  Asturies.com

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.