7/6/12

Grandas de Salime: Marisa López Diz presenta'l so primer curtiumetraxe

Una imaxe del curtiu. Marisa López Diz presenta’l so primer curtiumetraxe en Grandas de Salime. Esti sábadu 9 de xunu a les 19'00 h. na Casa de Cultura de Grandas de Salime va tener llugar la presentación del curtiumetraxe en gallego-asturianu “A fiya del xastre”, de Marisa López Diz. L'actu va tar presentáu por Susana Hevia, directora del Muséu Etnográficu de Grandas de Salime, onde se rodó la mayor parte del curtiometraxe, asina como n'otros llugares del conceyu. “A fiya del xastre” ye'l primer curtiometraxe de Marisa López Diz y ta inspiráu nun rellatu col que ganó'l Premiu Xeira 2007. Ye un curtiumetraxe de ficción ambientáu nun pueblu del occidente d'Asturies nos años de la posguerra. La historia -emotiva y intensa y enllena d'elementos máxicos- reflexa la vida nel mundu rural d'unos personaxes que ven alterada la so rutina diaria por un fechu inesperáu y comprometedor. Dempués de la proyeición del curtiu, va haber un alcuentru cola directora del mesmu y con dalgunos de los actores del curtiumetraxe, que van contanos aspeutos y anécdotes del rodaxe y que van contestar a les entrugues del públicu participante. Como pieslle, el dúu Mestura, del que ye parte la directora d’esti audiovisual, va interpretar dalgunes de les canciones en gallego-asturianu que formen parte de la banda sonora del curtiu. Marisa López Diz La directora Marisa López Diz ye llicenciada en Filoloxía Hispánica, Especialista n'Asturianu y cola capacitación de Gallego-asturiano. Escribe poesía y rellatu tanto pa neños como p'adultos y tien dellos premios y llibros espublizaos. “A fiya del xastre” supón la so primer incursión nel mundu del cine como directora. Fonte: Asturnews.

5 comentarios:

  1. Ye fechu, rodáu y fálase n'asturianu

    ResponderEliminar
  2. Creo que tas enquivocáu. Fálase en gallegu grandalés, non n'asturianu.

    ResponderEliminar
  3. Yá tamos de nuevu coles bobaes de dalgunos d'occidente asturianu. Por que te enteres d'una vegada por toes, n'Asturies fálase l'asturianu en toles sos variantes, amiguín de l'alma y non esa cosa tan rara que dices del del "gallegu grandalés".

    ResponderEliminar
  4. Creo que tú non yes asturianu sinón gallegu, pero si tante te gusta y tantu almires a Galicia ¿porqué vives n'Asturies?

    ResponderEliminar
  5. gallegu grandalés14 de junio de 2012, 23:19

    Como Galiza galego e non ha i nada no mundo global incluíu Asturias.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.