18/3/10

VII Concursu de Monólogos "Pepe Campo" d'Humanitarios de Samartín


La Sociedá Humanitarios de Samartín de Morea (Ayer) convoca’l Sétimu Concursu de Monólogos en collaboración cola Conseyería de Cultura del Gobiernu d’Asturies, que tendrá que s’axustar a les bases que vienen darréu:

1. Puen participar toles persones interesaes, col númberu de trabayos que-yos pete. El ganador/a de la cabera edición nun podrá presentase nésta.
2. Premiaráse con 600 € aquel monólogu, ensin asoleyar qu’a xuiciu del xuráu presente más valir lliterariu. El premiu podrá repartise o quedar ermu. L’actu d’entrega del Premiu va formar parte de los actos inxeríos dientro les III Xornaes Culturales dedicaes a l’alcordanza de Joaquín Rodríguez Muñiz, que se cellebrarán na selmana del 7 al 11 de junio del 2010.
3. El monólogu tendrá que tratar d’un tema d’actualidá social, política y cultural.
4. La obra podrá ser en versu o prosa; tendrá que tar en Llingua Asturiana y valoraráse la correición llingüística y gramatical, asina como’l so caráuter normalizador del idioma.
5. El llargor de los trabayos tendrá de ser d’un máximo de cuatro folios, en prosa o ente 150 y 200 versos
6. El plazu d’entrega de los monólogos fina’l 30 d’abril de 2009 y tienen que se mandar a estes señes: HUMANITARIOS DE SAMARTÍN, apartáu correos 8, 33.670 – Morea (Ayer-Asturies). Cada trabayu tien que dir nun sobre zarráu, ensin remite, col orixinal y tres copies, y amás, dientro’l sobre habrá otru sobre onde se conseñen los datos del/a concursante.
7. El resultáu de la decisión del xuráu va notificáse-yos al autor – o autores - del trabayu premiáu.
8. La obra premiada tendrá que se lleer o interpretar nel actu d’entrega del premiu
9. Les obres premiaes son propiedá d’Humanitarios. Los monólogos non premiaos nun se van devolver. Sicasí, l’autor pue facer l’usu que considere más amañosu
10. El xuráu escoyeráse ente persones cualificaes. Un miembru de Los Humanitarios fadrá de secretariu, con voz y votu. Les decisiones del xuráu nun se puen retrucar.
11. El participar nesti concursu lleva inxerío aceutar dafechamente les bases d’esta convocatoria.

3 comentarios:

  1. llabor humanitaria19 de marzo de 2010, 17:20

    Otra vegada un 10 pa los Humanitarios, pa la so presidenta y pa toles persones que contribuyen col su esfuerzo diariu al so mantenimientu y a la so gran llabor de agora y de siempre... Muncha salú y perllarga vida a los Humanitarios y a Moreda de Aller porque xusta ye la so reconocencia.

    ResponderEliminar
  2. Un amigu de Xixón19 de marzo de 2010, 17:34

    Ties toa la razón compañeru, nun ye solo un 10 pa los Humanitarios y la so gran y dilatada llabor na cuenca sino tamién un diez pa Peranxu, la so presidenta, que vive y trabaya munchu pa que too funcione perbién y tol mundu collabore con la meyor gana y munchu sacrificiu... y por les fiestes que faen.

    ResponderEliminar
  3. Munchu mérito tien Los Humanitarios de Samartín y se lo tán reconociendo munches xentes y entidaes, como non podría ser dafechu d'otra manera.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.