12/8/15

Izquierda Xunida apauta una Direición de Normalización dependiente del Conseyeru


Izquierda Xunida apauta una Dirección de Normalización dependiente del Conseyeru
El voceru d’IX na Xunta Xeneral del Principáu, Gaspar Llamazares, anunció güei l’alcuerdu qu’alcanzara col Gobiernu pa que la Direición Xeneral que cuente coles competencies alrodiu de la llingua asturiana dependa directamente del Conseyeru d’Educación y non del Viceconseyeru como hasta agora.
La  nueva direición xeneral de Planificación Llingüística y de Normalización, amás de la xubida de nivel nel organigrama de la Conseyería va cuntar con más competencies y funciones que tienen que ver, esplicó Llamazares, cola Alministración, col asturianu na educación y col asturianu nos medios de comunicación.
Pa Gaspar Llamazares, “a última hora, ye  una potenciación del asturianu y ye más importante’l conteníu de la Direición Xeneral y de la so dependencia direuta del Conseyeru que la denominación final d’esa función, que nós deseyábamos que fora una viceconseyería pero qu’a la fin l’alcuerdu ye de Direición Xeneral de Planificación Llingüística y Normalización”. La dependencia direuta del Conseyeru, Genaro Alonso ye una bona señal, pero que tendrá d’afitase cuando se conozan les funciones de la Direición Xeneral y la persona que la ocupe.
Fonte: Asturnews

2 comentarios:

  1. Si ta Gaspar per mediu mal asuntu, mentira asegurada y tomadura de melota al cantar, vamos ver.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.