18/8/15

El plazu de presentación pa los Premios de la Crítica pieslla’l 31 d’agostu


   LXunta Direutiva de l’Asociación  d’Escritores d’Asturies  informa de que s’amplió”l plazu pa la entrega d’obres pa los Premios de la Crítica d’Asturies y Premios de les Lletres y columna periodística que convoca la citada Asociación, hasta’l 31 d’agostu.
   Los Premios de la Crítica d’Asturies, patrocinaos pola Conseyería de Cultura, Comunicación Social y Turismu del Principáu d’Asturies y por Cajastur, ñacieron a la lluz del Café Apolo, nel añu 1999, por iniciativa de Eva Carballo, Javier Lasheras, Juan Carlos García Villa, Jaime Herrero y Helios Pandiella, col enfotu de reconocer y potenciar la lliteratura realizada n’Asturies. 
   En cada edición prémiense los meyores llibros d’autores ñacíos o residentes n’Asturies, poles obres publicaes l’añu anterior a la convocatoria.  
   Nos dos primeros años, el premiu convocólu’l Café Apolo. Depués axuntóse a la iniciativa l’Asociación d’Escritores d’Asturies y, finalmente, depués del pieslle del Café Apolo, foi l’AEA la que se fexo cargu de la so organización y convocatoria. Amás, hasta l’añu 2005 el Café Apolo foi l’escenariu de los conceyos de los distintos xuraos, asina como de les velaes lliteraries nes que s’entregó a los ganadores la escultura Apolo, creada espresamente por Jaime Herrero pa esti galardón. 
  Les bases de los premios puen consultase na Web l’Asociación d’Escritores.     
Fonte: asturnews.com

1 comentario:

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.