8/8/15

Alonso pide al ministru la especialidá d'asturianu


Tuvo un alcuentru con Íñigo Méndez de Vigo.
Na mesma, na que tamién tuvieron presentes Marcial Marín, secretariu d'Estáu d'Educación; Gabino de Lorenzo, delegáu del Gobiernu estatal n'Asturies; y Victorina Fernández, la direutora xeneral de Formación Profesional, Desarrollu Curricular y Innovación Educativa del Gobiernu nacional, el conseyeru Genaro Alonso entregó una carta al ministru d'Educación, Cultura y Deporte nel que demandaba la creación de la especialidá docente de Llingua Asturiana y Gallego-asturianu, una vieya demanda de la comunidá educativa y qu'Ana González nun llevó alantre pese a que lo prometiera pa la llexislatura anterior. Méndez de Vigo, que yá recibiera otra carta –non en mano– de la ex conseyera, comprometióse a estudiar la propuesta.
D'igual manera nesta reunión, encuadrada dientro d'una ronda de contautos con conseyeros de territorios non gobernaos pol PP de cara a la próxima Conferencia Sectorial d'Educación, Alonso reclamó al ministru retrasar la reválida de la LOMCE y revisar la Formación Profesional básica.
Fonte: Asturies.com

2 comentarios:

  1. Alonso nuna selmana ya fizo mas que Gonzalez en cuatro anyos.

    ResponderEliminar
  2. Diari El País, 29/9/14:

    Euskadi pacta con Educación poner el euskera a salvo de la ‘ley Wert’

    El Gobierno vasco mantendrá su capacidad plena para determinar el aprendizaje del euskera en las aulas vascas y serán “inaplicables” en Euskadi los instrumentos de intervención que la Ley Orgánica para la Mejora Educativa (LOMCE) otorga al Estado cuando no se asegura el buen uso de las lenguas cooficiales en la enseñanza.

    Si al País Basc no s'aplica part de la llei Wert, per què no es fa una excepció i s'accepta l'especialitat d'asturià encara que no sigui cooficial o mentre se'n tramita l'oficialitat? Doncs per voluntat política dels uns i dels altres, no perquè sigui impossible.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.