6/8/15

Entamen los cursos de la UABRA 2015 en Cangas del Narcea


 


Esti primer llunes d'agostu, a les 13 hores, nel Salón d’Actos de la Casa de la Cultura «Palaciu d’Omaña» de Cangas del Narcea, entamaben los Cursos y les Actividaes Abiertes de la Universidá Asturiana de Branu (UABRA), proyeutu lleváu a cabu dende va varios años gracies a la collaboración ente l’Academia de la Llingua Asturiana, la Universidá d’Uviéu y el Conceyu de Cangas del Narcea. Nel actu intervinieron, l'Alcalde del Conceyu de Cangas del Narcea, D. José Víctor Rodríguez; la Direutora de la Oficina de Política Llingüística, la Direutora de los Cursos, Dña. Cristina Valdés, y la Presidenta de l'Academia de la Llingua Asturiana, Dña. Ana Mª Cano.

15/05/2015 La UABRA abre plazu d'inscripción pa los cursos de branu que van desenvolvese en Cangas del 3 al 14 d'agostu

Como cada añu,l'Academia de la LLingua Asturiana organiza en collaboración cola Universidá d'Uviéu los cursos de la Universidá Asturiana de Branu (UABRA) que se celebren en Cangas del 3 al 14 d'agostu. Esti añu hai convocaos, amás de los cursos elemental y avanzáu, el de gallego-asturianu, el cursu de capacitación pala traducción, unu d'averamientu al cine, otru de Xestión curltural y otru más sobre l'emplegu didáuticu d'Internet nes aules.

Los cursos desenvuélvense como tolos años na Escuela Hogar de Cangas del Narcea y tienen reconocencia oficial per parte de la Conseyería d’Educación del Principáu d’Asturies, darréu de l’acreitación de l’ALLA como «Entidá Organizadora d’Actividaes de Formación Permanente del Profesoráu». Ello afita a tolos efeutos la reconocencia d’estos Programes Formativos dende’l puntu de vista alministrativu (currículum, méritos, sexenios, etc.) pal profesoráu d’Educación Primaria y Secundaria del Principáu d’Asturies.

Esti mesmu llunes, dientro de les Actividaes Abiertes d’esta edición de la UABRA, tendrá llugar la inauguración de la esposición «Equí y n’otru tiempu», de Ramón Lluis Bande, na sala d’esposiciones de la Casa de Cultura de la villa canguesa. Y el próximu 5 d'agostu nel Teatru Conde Toreno a les 22,30 hores, actuará Alienda.

Fonte: Asturnews

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.