25/10/14

"La Sidra" pon na cai'l so númberu 130




El númberu de La Sidra correspondiente al mes d'ochobre que fai'l númberu 130 yá ta disponible pa la so descarga en pdf, con una bayura conteníos venceyaos a la cultura sidrera y que recueye les sos seiciones de siempre (muyeres del llagar con Eva Trabanco Olmo, l'axenda sidrera, ect..) y dedica-y abondu espaciu a eventos como'l Festival Intercélticu de Lorient del agostu pasáu, el Concursu de Semeyes La Sidra, o el III Concursu Asturianu de Sidre Casero.

Esti númeru tamién ufre unos interesantes apuntes sobre la sidre nel conceyu de Piloña y sobre etiquetes históriques.

Más información: Númberu 130 de La Sidra

Fonte: Asturnews

3 comentarios:

  1. La sidra asturiana ta bien viva n'Asturies pero-y falta'l sentíu de comercialización esterior como nel país vascu que de llargúísimu tan xintándonos perbién la tostada y el negociu de la sidra. Los sidreros asturianos, como pasa col asuntu de la llingua y la so oficialización, paez que ¿pasa? de la tema. Nun s'entiende.

    ResponderEliminar
  2. Pos sí que s'entiende. Pasa n'Asturies con con tantes coses nueses. Dexamos xintar la tostada por otros -como los vascos- qu'ufierten sidra de muncha menor calidá, pero más cantidá y más loxística y con más sentíu de la ufierta y la vienta al esterior.

    ResponderEliminar
  3. Munchos llagareros asturianos tendríen que constituíse en grandes cooperatives bien rentables y capaces de la vienta de la sidra nel interior y nel esterior d'Asturies. Perspectiva comercial, namás.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.