16/10/14

"Cuentos de Raitanín" en La Pola

Vuelve "Cuentos de Raitanín". Raitanín, ye la mascota de la Rede de Biblioteques del Conciyu


   Mañana vienres, 17 d'ochobre a les 17 hores na Biblioteca de La Pola, entama la temporada de los 'Cuentos de Raitanín'. Ésti ye un programa de dinamización llectora cola mascota de les biblioteques de L.lena. Son sesiones de Cuentacuentos con talleres pa neños de 3 a 10 años.

   El 24 d'ochobre será en Villayana y el vienres día 31 nel Centru de Llectura La Casona de Campumanes.                                Fonte: asturnews.com

6 comentarios:

  1. Na llectura'l llabor de llantadera ye bien importante. L'equipu formáu por componentes y animadores de "Cuentos de Raitanín" dediquen enforma tiempu y esfuerzu a esti llabor didáctico y educativo ente los más pequenos. Un merecíu aplausu.

    ResponderEliminar
  2. Esto sí que ye cultura.

    ResponderEliminar
  3. Esto ye lo qu'hai que fomentar y subvencionar, la CULTURA con mayúscules dende embaxo dende la más tienra infancia pa procurar formar futuros ciudadanos asturianos llibres ycultos que nel futuru sían capaces de pensar bien y d'argumentar.
    Non les ayudes a cacos y maleantes/as y defraudadores/as Pero claro, por desgracia, pa nós, los súbditos y vasallos, ye de lo qu'entienden; y lóxica pura y dura: cada unu a lo suyu.

    ResponderEliminar
  4. Nos colexos los mayestros y mayestres trabayen enforma la llectura y la biblioteca escolar, depués nos institutos tamién anque menos y d'otra manera, y dempués cada uno yá va por llibre nesti asuntu. Unos y unes coyeron el bezu de la llectura y siguen con él tola so vida pero otros sicasí nun vuelven lleer un llibru nin por encamientu.

    ResponderEliminar
  5. Les biblioteques públiquen, y tamién les privaes, siguen faciendo un llabor cultural y social impagable. Una reconocencia a esi llabor infatigable.

    ResponderEliminar
  6. ...biblioteques públiques...

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.