2/7/14

El BOPA espubliza les nueves bases de les subvenciones pala normalización social del asturianu y del gallegu-asturianu

BOPA núm. 148  de  27.06.2014

    Nel Boletín Oficial del Principáu d'Asturies del pasáu día 27 de xunu del 2014 publicáronse tres resoluciones poles que s'aprueben les bases reguladores de la concesión de subvenciones pa la edición de llibros y discos y pa les actividaes de medios de comunicación n'asturianu o gallego-asturianu. Por estes bases van mandase les convocatories de subvención que se fagan dende ágora.
Les bases recueyen delles novedaes al respective de les calterístiques que van tener los proyeutos interesaos en algamar subvenciones pala normalización llingüística, no que cinca a los medios de comunicación.
Ente los cambeos rexistraos alcuéntrense cuestiones como que namái van almitise los gastos de personal si la persona beneficiaria acreíta la so rellación directa col proyectu y la so acreitación va riquir la presentación de la nómina, los documentos correspondientes d’ingresu de cuotes de seguridá social (tC1 y tC2) y l’acreitación del ingresu na axencia tributaria de les cantidaes reteníes al personal col modelu 111. Nel casu de persones físiques daes d’alta nel réxime especial del trabayu autónomu, el trabayu desenvueltu por elles mesmes pa la execución del proyectu va poder acreitase con una declaración responsable na que se concrete’l plan de trabayu onde consten les hores de dedicación y el costu por hora.
Amás nun va poder incluyise como gastu subvencionable l’importe del iva deducible, cuando la persona o entidá beneficiaria tea obligada a facer declaración del impuestu mentáu; polo tanto, la cantidá que va poder imputase como gastu ye la correspondiente a la base imponible de los justificantes.

Fonte: Asturnews

1 comentario:

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.