20/6/14

L'ALLA y la sociedá civil amuesa la so posición favoratible a la ufierta de l'asignatura de Llingua Asturiana en primaria


   Esti vienres, a les 12 de la mañana, bel loar de l'Academia de la Llingua Asturiana, esta institución y selles otres sindicales, educativos y sociales amosrán la so posición alrodiu de la polémica urdida esta semana cola aplicación de la LOMCE, el currículu d’Asturies y la enseñanza de la Llingua Asturiana. Ente les asociaciones que tarán presentes na rueda de prensa alcuéntrense sindicatos como SUATEA, CC.OO de la Enseñanza y FETE-UXT, la FAPA “Manuel Virgós”, FAPAS-Xixón, el Sindicatu d’Estudiantes, la Xunta Estudiantil Asturiana, la Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana, Iniciativa pol Asturianu, l'Asociación de Pas “Reciella” y dellos otros coleutivos sociales y culturales d’Asturies.                     Fonte: Asturnews

4 comentarios:

  1. La Llei Wert nun se opón a la Llingua Asturiana pa nada, ye la "lei de los políticos asturianos del psoe y pp" la que se opón, ¿porqué?... nun se sabe.

    ResponderEliminar
  2. Pero Carletes ¿porqué?, ta bien claru: A) Dellos tien mieu a la llingua y la so oficialización porque nun saben asturianu y si hai que aprendelu ye un trabayu estra par xentes necias y zánganes (casu de los políticos del PP y del PSOE); B) Otros, menos cada vegada, opinen que l'asturianu ye cosa de babayones y d'aldeanos, que ye la llingua ye "fía d'un dios menor", que nun merez la pena; C) Otres razones desconocíes y ensín valor aparente.
    La opción A) ye la que prevalez n'Asturies ya que ye la que emparentada cola opción B) que ye tamién la de los nuesos ignorantes vividores de la "ínclita casta", y ye la pior solución esistente güei.

    ResponderEliminar
  3. Menos falar y más faer, academicos señores/as académicos/ques y señores/as trataos/aes. Ye dicir menos palabres y más acciones porque la LOMCE nun tien nada que ver n'absolutu nesta tema.

    ResponderEliminar
  4. L'ALLA munches actes glorioses, munchos cursinos pa les élites asturenseñantes y munches xornaes pa eruditos, munches subvenciones, pero como ta a gustu nel machucu nun mueve'l so culu de la poltrona. A la xente asturfalante de la cai ... que la zurzan.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.