23/3/11

L'asturianu ye la novena llingua más tornada d'UBUNTU


Xandru Armesto, del coleutivu Softastur, tuvo desplicando xunto a otros miembros d’esta asociación qué ye esautamente’l software llibre, qué momentu vive y qué posibilidaes abre pa una llingua minorizada y marxinada pol so propiu gobiernu, como l’asturiana, na Tertulia Enrique García Rendueles y nuna de les xornaes con más participación. La charra y el posterior alderique sirvió pa que munchos resolvieren duldes alredor del software llibre y pa dar a conocer la bayurosa ufierta de programes que permite remanar el sistema operativu Ubuntu, que ta tornáu al asturianu dende va tiempu.

Amás los miembros de Softastur dieron a conocer el so llabor, que los convierte, pese a ser un grupu pequeñu, nún de los equipos de torna con más trabayu fechu, siendo l’asturianu nel añu pasáu la novena llingua más tornada n’Ubuntu.

Los miembros de Softastur convidaron a participar de les sos xornaes d’instalación, pa pasase a Ubuntu nos ordenadores, y a los conocedores del asturianu, a sumase como traductores de programes.

Fonte: Asturnews

1 comentario:

  1. Quiciabis el nuesu futuru seya la rede. De toes formes la oficialidá del asturianu ye un drechu de xusticia pal nuesu pueblu.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.