3/3/11

Biblioteques de poesía en catalán y n'asturianu en Grau


El día 14 d'abril, de magar les 19:00 hores na Capiella los Dolores de Grau, va tener llugar la inauguración de la Biblioteca de Poesía Asturiana de l'Aula de les Metáfores, una iniciativa que se suma a la biblioteca de poesía catalana cola que yá cuntaba la institución moscona. La Biblioteca de Poesía Asturiana va convertise esi día nuna realidá gracies al patrociniu de la Conseyería de Cultura, que va sumar a los fondos yá esistentes na Aula, más de 300 volumes donaos pola Dirección Xeneral de Política Llingüística, que va siguir apurriendo dacuando exemplares a una coleición que suma nesti momentu más de 400 y que va axuntar les referencies ineludibles de la poesía asturiana de tolos tiempos, dende Antón de Marirreguera a Antón García.

Van compartir espaciu na Biblioteca los clásicos de la poesía asturiana como’l Padre Galo, Constantino Cabal, Teodoro Cuesta o Xuan María Acebal, los autores del Surdimientu, Xuan Xosé Sánchez Vicente, Manuel Asur, Xuan Bello, Berta Piñán, Antón García, Pablo Antón Marín Estrada, Lourdes Álvarez o Esther Prieto, y los más nuevos continuadores d'esa tradición, como Xandru Fernández, Vanessa Gutiérrez, Pablo Texón o Héctor Pérez Iglesias. La Biblioteca va poner a dimposición de los llectores tamién les antoloxíes más importantes que se ficieron fasta la fecha, les principales traducciones y les revistes y demás espublizaciones periódiques que recueyen amueses de poesía n'asturianu.

Nel actu d'inauguración van intervenir los representantes de la Conseyería, el Conceyu de Grau y la Fundación Aula de les Metáfores, pa dar pasu de siguío a un conciertu nel que se van interpretar cantares basaos en testos de dalgunos de los más destacaos poetes asturianos.
L'alcuerdu suscritu cola Conseyería de Cultura y Turismu contempla tamién la realización conxunta d'actividaes de promoción de la poesía asturiana. Nesi sen, destaca la collaboración de l'Aula de les Metáfores na próxima Selmana de les Lletres Asturianes, dedicada al escritor llangreanu Mánfer de la Llera. El 5 de mayu, a les 20:00 hores na Capiya de los Dolores, trés poetes que se cunten ente los más representativos de les socesives xeneraciones del Surdimientu, Xuan Xosé Sánchez Vicente, Xuan Bello y Vanessa Gutiérrez, van lleer poemes propios y van esponer la so valoración de la obra y la figura del poeta homenaxáu.

Fonte: Asturnews

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.