2/5/16

Los conceyos van axuntase tres una pancarta na manifestación del vienres pola oficialidá


   L'Ayuntamientu de Bimenes y la Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana (XDLA)entamen la iniciativa ‘Conceyos pola Oficialidá’. Representantes de los conceyos van acudir a la manifestación del vienres pol Día de les Lletres tres una pancarta baxo esi nome.
  Ésti ye’l primer pasu, tres los primeros alcuentros con coleutivos y grupos políticos, que l’equipu de gobiernu de Bimenes da nel so intentu d’involucrar a la mayor cantidá de xente posible con vistes a la declaración d’oficialidá nel conceyu prevista pal 2 de xunetu y, al empar, crear un movimientu de reivindicación d’esti derechu dende les entidaes llocales. Los primeros contautos tán dando lo sos frutos y al menos confirmaron la so participación na manifestación al menos venti conceyos.
  “Pensamos qu’esta primavera ye un bon momentu pa que los representantes municipales-y dean un emburrión al espíritu de protección del patrimoniu llingüísticu d’Asturies y de defensa de los derechos llingüísticos de los y les falantes d’asturianu de gallego-asturiano”, reza la carta unviada a los conceyos énte “los intentos de represión” acontecíos nos meses últimos. “Pensamos qu’hai que salir a defendese d’estes agresiones con una reacción decidida y colectiva, y esa respuesta pueden encabezala les persones depositaries del enfotu de la ciudadanía, quier dicise, los cargos escoyíos nes últimes elecciones locales”, espliquen.
   Los ediles que confirmen la so asistencia participarán na manifestación ‘L’asturianu, llingua oficial’ qu’entama’l vienres n’Uviéu la XDLA por mor del Día de les Lletres Asturianes tres una pancarta que va llevar el testu ‘Conceyos pola Oficialidá’. La marcha va salir a les 19.30 de la Estación del Norte (Renfe) y final nel Teatru Campoamor, onde a les 20.30 hores va tener llugar l’actu de l’Academia de la Llingua Asturiana.                                     Fonte: asturies.com
AdxuntuTamañu
Image icon carta_conceyos_pola_oficialida.jpg86.1 KB

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.