17/5/16

García Granda abre’l so discursu de toma de posesión usando l’asturianu

García Granda abre’l so discursu de toma de posesión usando l’asturianu

L’entamu sirvía-y a Santiago García Granda pa marcar un enantes y un depués na normalización de la Llingua asturiana na Universidá, que dende l’entamar de la so campaña al Rectoráu ya vino faciendo presente l’asturianu al mesmu altor que’l castellán.
Gracies a la mio madre, a la mio muyer, al mio fíu, a los mios hermanos y a los que ya nun tais con nos, pol vuestru sofitu y afeutu que fae posible que tea yo güei equí. esa foi la so primer alcordanza y ya en castellán entamó col resto del discursu nel que nun pudo tampoco escaecese de Verdiciu, el llugar que lu vio nacer, nel Cabu Peñes, xunta la mar. Una alcordanza que xuntó a la enseñanza de les sos maestres, camudar el mundu, que Santiago García Granda quier seguir faciendo Dende la Universidá, tuvo presente a lo llargo de tol discursu.
Fonte: Asturnews

8 comentarios:

  1. Rector magníficu de Verdiciu17 de mayo de 2016, 11:17

    ¡Eureka! a la fin tenemos asturianu de forma oficiosa ¿o oficial? na Universidá d'Uviéu, la universidá d'Asturies. El nuevu rector Santiago García Granda, natural de Verdicio, dio la llombarada l'empecipiar el so discursu de toma de posesión del cargu n'asturianu tando al so llau'l Presidente de la comunidá Javieir Fernández, unu de los que s'oponen con uñes y dientes a la oficialidá de la llingua. Bon entamu, bon exemplu pa los políticos y bon llombarada. A siguir nello.

    ResponderEliminar
  2. Perbona llombarada don Santiago. Apriendan esos "políticos profesionales de tola vida", esos que dicen que son asturianos y que defenden Asturies; y preguntamos... ¿de qué y de quién la defenden? he equí l'enigma, un arcanu perbién guardáu, un bon secretu ¿d'alta política?

    ResponderEliminar
  3. ¿Qué ye lo que pensaríen los nuesos ilustraos políticos incluyíu'l presidente de la cabila al oyer la presentación n'asturianu? ...si ye que tienen tal facultá... ¿pensaríen ¡oficialidá yá!?

    ResponderEliminar
  4. És un bon pas.

    Si no es parla asturià en una Universitat asturiana, on se n'ha de parlar?

    ResponderEliminar
  5. Verdaderamente David, pero ye qu'hasta agora nun se dio'l casu, por eso mesmu ye un bon pasu alantre.

    ResponderEliminar
  6. Agora ye un magníficu momentu y l'ocasión perfecta pa siguir y afondar na tema universitaria. Una bona noticia.

    ResponderEliminar
  7. Otru pasu alantre bien bonu y llargu na universidá, y yá van munchos. Y agora toca la oficialidá de la llingua.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.