26/5/16

García Pañeda prometió'l so cargu n'asturianu



García Pañeda prometió'l so cargu n'asturianu
Esti llunes los miembros del equipu rectoral de Santiago García Granda tomaron posesión de los sos cargos nun actu celebráu nel Paraninfu del edificiu históricu de la Universidá d'Uviéu. Xabiel García Pañeda, Delegáu de Coordinación y Estratexa Universitaria, prometió'l de so n'asturianu.
El rector tuvo pallabres d'agradecimientu pa toos ellos por sumase al proyectu. García Granda pidió-yos que pongan lo meyor de cada ún" y que "sacrifiquen cualquier ambición personal" en beneficiu de la institución académica.
Manifestó la so voluntá de facer na Universidá d'Uviéu un cambiu "axilosu, pausáu y reflexivu" y unvió tamién un mensaxe de tranquilidá pol fechu de qu'esti procesu se materializará de "forma nidia" y ensin afeutar al trabayu de los estudiantes, el personal d'alministración y servicios y el personal docente y investigador. D'igual forma apuntó que son "munches les incertidumes y los retos" que la universidá tien d'encarar.
Incertidumes
Refirióse de manera espresa a la incertidume política, con un Gobiernu estatal en funciones y unes eleiciones nun mes vista. "Esperemos –dixo– que xeneren un Gobiernu que dea un emburrie nuevu a les universidaes públiques", afirmó.
La segunda incertidume, según el rector, vien marcada pola recuperación económica y el so treslláu al programa de recursos humanos, académicos, d'investigación y tresferencia de les universidaes. "Ye prioridá que les beques Severu Ochoa y Clarín faciliten l'actividá investigadora y el relevu xeneracional", manifestó.
García Granda refirióse igualmente a los diversos contautos que caltuvo mientres la pasada selmana colos sos colegues d'otres universidaes. Destacó la "fonda esmolición" de los rectores pol futuru de la prueba d'accesu a la universidá pal 2017 y 2018. Tamién defendió una rebaxa de la llende d'accesu a les beques d'estudiantes del 5,5 actual al 5, la nota que marca l'aprobáu.
El máximu responsable de la institución académica asturiana abogó tamién por flexibilizar les titulaciones con nuevos itinerarios d'aprendizaxe p'ameyorar l'accesu al mercáu llaboral, cuntando siempres cola participación del estudiantáu.
Emplegu del asturianu
Tolos miembros del so equipu tomaron posesión del so cargu, destacando la intervención de García Pañeda que na so promesa como Delegáu de Coordinación y Estratexa Universitaria emplegó la llingua asturiana.
Na semeya, l'equipu rectoral de García Granda –nel centru–, con García Pañeda en segunda posición pela izquierda.
Fonte. Asturies.com

2 comentarios:

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.