13/5/16

El Festival Arcu Atlánticu 2016 entamará’l 23 de xunetu

 
Festival Arcu Atlánticu 2016

  La V Edición del Festival Arcu Atlánticu va tener llugar en Xixón del 23 de xunetu al 1 d’agostu de 2016, tres d’aporbar la Xunta Rectora de la Fundación Municipal de Cultura, Educación y Universidá Popular el programa de la quinta edición que se va celebrar en Xixón del 23 al 31 de xunetu de 2016.
  L’Arcu Atlánticu 2016 configúrase como una PLAZA PÚBLICA DE LA CULTURA formada por una CONFLUENCIA D’ACCIONES CULTURALES con una reflexón y un oxetivu concretu que la so suma constitúi l’oxetivu xeneral del eventu: identidá y memoria. El Festival Arcu Atlánticu de Xixón/Xixón ye un eventu cultural de calter abiertu y participativu que naz nel añu 2012 y llega a la so quinta edición n’anguaño 2016, cola cultura común atlántica como elementu vertebrador de la so programación.
  Esta edición dedicarase a esquizar los conceutos d’Identidá y Memoria (de les industries populares a la industria tecnolóxico)proponiendo un ampliu espaciu de programación abiertu a tolos públicos y compartíu con distintes ciudaes europees al traviés de les sos manifestaciones culturales.
  La identidá y la memoria buscase nel territoriu que rexistra les buelgues del pasáu y conforma la cultura de los sos habitantes. Cultura que se manifiesta con semeyances y diferencies significatives a les llongura del espaciu atlánticu européu. Por eso, el Festival ye un proyectu polifacéticu qu’integra les distintes árees culturales: música, teatru, danza, folclore, lliteratura, llingües, artes tradicionales, oficios y tou tipu de manifestación creativa.
                                                                                                               Fonte: asturnews.com

1 comentario:

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.