13/5/16

El BOPA espubliza les nueves bases del Premiu al Meyor Cantar


  Esti día apaecen espublizaes nel BOPA les bases que regulen la concesión del «Premiu al Meyor Cantar» con lletra en llingua asturiana o en gallego-asturianu, al que van poder presentase canciones orixinales de cualquier xéneru comercializaes a lo llargo del periodu qu’estableza la convocatoria.
  Nes nueves bases del premiu esclúyense les pieces tradicionales yá existentes y les versiones o adaptaciones d’obres de creación publicaes orixi- nalmente n’otra llingua; y les canciones que nun s’editaren y grabaren la primer vez nel periodu referíu.
  Van poder concurrir a esti premiu los músicos, a títulu individual o dientro de grupos, que s’alcuentren na situación que fundamente la concesión del premiu, concurriendo nellos les circunstancies previstes nestes bases reguladores y na convocatoria, y que cumplan los requisitos establecíos na Llei 38/2003, de 17 de payares, Xeneral de Subvenciones y na convocatoria.
  Los intérpretes o grupos musicales interesaos van poder presentar al premiu una única canción por trabayu discográficu. D’alcuerdu colo dispuesto na Llei 38/2003, de 17 de payares, Xeneral de Subvenciones, artículu 13, apartáu e), los beneficiarios tienen qu’acreitar tar al corriente de les sos obligaciones tributaries y cola Seguridá Social con anterioridá a dictase la propuesta de resolución de Concesión.
  El procedimientu de concesión va entamase d’oficiu pente medies de convocatoria pública, adoptada por Resolución de la Conseyería d’Educación y Cultura publicada nel Boletín Oficial del Principáu d’Asturies. Los premios en metálico van tar suxetos a los impuestos y retenciones según llei.
  Los intérpretes o grupos interesaos tienen que presentar solicitú de participación según modelu normalizáu que s’establez nel anexu de la convocatoria correspondiente. Les solicitúes tienen que se presentar nel Rexistru Xeneral Central de l’Alministración del Principáu d’Asturies (Edificiu Alministrativu, c/ Coronel Aranda, e/n, planta plaza, sector central, Uviéu) o per cualquiera de los medios establecíos nel artículu 38 de la Llei de Réxime Xurídicu de les Alministraciones Públiques y del Procedimientu Alministrativu Común. Si n’usu d’esti derechu la solicitú se remite per corréu, tien que se presentar en sobre abiertu pa que la solicitú la feche y selle’l personal de correos.
  N’acabando’l plazu de presentación d’orixinales, va facese la selección y el fallu y el Serviciu de Planificación Llingüística, dependiente de la Dirección Xeneral de Planificación Llingüística y Normalización de la Conseyería d’Educación y Cultura, va adoptar toles midíes necesaries pal desenvolvimientu d’estes bases y de la so convocatoria, llevando alantre la ordenación, instrucción y resolución del procedimientu.
  El Xuráu va designalu’l Conseyeru d’Educación y Cultura y va tar formáu por un máximu de nueve y un mínimu de cinco persones rellacionaes col ámbitu de la música asturiana. Va tar presidíu pol Director Xeneral de Plani- ficación Llingüística y Normalización, o persona en quien delegue, y va actuar como secretariu/a personal adscrito a la Dirección Xeneral de Planificación Llingüística y Normalización.
  La selección va tener dos fases: La primer fase va consistir nun llabor de preselección onde los miembros del xuráu van puntuar a caún de los con- cursantes que s’axusten a lo estipulao nes bases; les canciones, nun númberu que señale la convocatoria, que llogren la puntuación global más alta van considerase finalistes. Na segunda fase tien que s’escoyer al ganador/a d’ente la llista de finalistes.
  Pa eso los finalistes tienen qu’actuar en directo defendiendo’l tema seleccionáu na Gala musical del «Premiu al Meyor Cantar» y, tres de les actuaciones, va facese públicu —nel trescursu d’esa Gala— el fallu del xuráu.                       Fonte: asturnews.com

2 comentarios:

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.