15/2/16

Podemos denuncia l'incumplimientu del pautu d'investidura sobre l'asturianu na RTPA

Sorpréndese pola ausencia de programes nuevos en llingua asturiana na programación de RTPA que Virgili presentó recién nel conseyu d'alministración del ente públicu.
Tres sobrepasar la llende de los sos cien primeros del alcuerdu ente FSA-PSOE, IX y PP pa confirmar como direutor xeneral de la RTPA a Antonio Virgili, Podemos Asturies denuncia la falta de compromisu pa col asturianu del periodista, "incumpliendo asina'l pautu d'investidura pol que salió escoyíu presidente del Principáu Javier Fernández, colos votos del PSOE y Izquierda Unida". Nél, los socialistes comprometíense "a incrementar la presencia de la llingua asturiana nos medios de comunicación asturianos de titularidá pública".
"Esti fechu amuesa qu'en materia de política llingüística'l problema nun ye presupuestariu, como indicaba recién nos medios de comunicación el conseyeru d'Educación y Cultura, Genaro Alonso, sinón de falta de voluntá política a la hora d'utilizar RTPA como ferramienta pa poner en valor la realidá llingüística presente na sociedá asturiana y como elementu social de cohesión, equidá y modernidá", señalen dende Podemos. Por ello anímenlu a concienciar a los sos compañeros nel Gobiernu "sobre la necesidá de presentar un proyeutu de presupuestos nuevu que puxe por diches polítiques, asina como otres qu'afeuten a la inmensa mayoría de persones na nuesa comunidá autónoma".
"Por si esa propuesta nun algamara l'ecu deseáu nel Conseyu de Gobiernu del que forma parte, el Grupu Parllamentariu de Podemos Asturies espresa la so voluntá d'apoyar y collaborar con una batería de propuestes pa la normalización de la llingua que nun supongan costu dalgún pa les arques de l'Alministración asturiana", poniendo como exemplu'l Día Internacional de la Llingua Materna, que se celebra'l domingu. "Podría ser la fecha idónea pa demostra-y a la sociedá asturiana que, pese a las discrepancies que tengamos en delles polítiques, el respetu y compromisu de futuru pa coles llingües que conviven n'Asturies pueden ser motivu de consensu ente toles fuercies polítiques con representación nel Parllamentu asturianu", afirma.
Fonte: asturies.com

3 comentarios:

  1. universitariu probe15 de febrero de 2016, 14:42

    Podemos denuncia la non devolución de importar de les beques de Errejón y de Ripa por incumplimientu y nun presentar les tesis comprometíes. Pero los demás sigo que tenemos que cumplir a raxatabla, y si non, denuncia ante'l xuez. Ye pa mexase de risa y nun echar nin gota.

    ResponderEliminar
  2. Podemos Asturies reclama la normalidá de la llingua asturiana nos medios de comunicación públicos d'Asturies. Los demás partíos habríen sofitar esa demanda polos drechos llingüísticos del país.

    ResponderEliminar
  3. Xabel, palabres bueques les de Podemos non te dexes engañar que son toa trampes, tu nun lo sabes porque nunca tuvisti dientro.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.