13/2/16

Ana Cano, entrevistada n'Alderiques d'Asturies


Va ser el sábadu a les 19.30 hores en MuyMuy Televisión, canal qu'emite al traviés de Telecable y en Xixón y redolada pela TDT.
Ana María Cano, presidenta de l'Academia de la Llingua Asturiana, ye la primer convidada d'esti formatu nuevu d'Alderiques d'Asturies na qu'amás del conductor Samuel Gradín, la persona entrevistada respuende les entrugues de dos periodistes, nesti casu del redautor d'Asturies.com Pablo R. Guardado y d'Inaciu Galán, presidente d'Iniciativa pol Asturianu. Les polémiques recientes sobre la toponimia o la rellación col actual Gobiernu son dalgunos de los temes a tratar nesti programa que tien como sede la Casa les Radios de Suares (Bimenes).
Alderiques d'Asturies dio'l saltu recién a la televisión al traviés de la canal MuyMuy Televisión, que s'emite na plataforma de cable Telecable y que tien cobertoria per TDT nos conceyos de Gozón, Carreño, Xixón, Villaviciosa y Colunga.
Fonte: Asturies.com

8 comentarios:

  1. Ana, tienes que ser bien valiente y bien crítica pol bien y el futuru de la nuesa llingua que la de l'Academia pero tamién la del pueblu asturianu.

    ResponderEliminar
  2. Esta nuechi na entrevista pola tele a lluchar fuertemente pola oficialidá, amos toos y toes esperando por ello.

    ResponderEliminar
  3. Va tar bien interesante pala llingua.

    ResponderEliminar
  4. Perbona entrevista nun formatu televisivu empobináu a la normalización del nuesu idioma. Un asomu al futuru.

    ResponderEliminar
  5. La entrevista televisiva tuvo bien plantegada y bien contestada, y ye que convien moyase.

    ResponderEliminar
  6. Ta perbién baxar a l'arena del pueblu de xemes en cuando pos ensin el pueblu llanu que lu fale nun hai nin llingua nin idioma posibles, ¿para qué y para quién?

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.