16/11/14

XV Seminariu d'Estudios Asturianos de Belenos


La Puela d’Allande acueye, un añu más, el Seminariu d’Estudios Asturianos de la Fundación Belenos. Estes xornaes d’estudiu, que lleguen a la so XV edición, van desendolcáse los díes 29 y 30 de payares y nesta ocasión van tratar sobre "La tradición de la bébora n’Asturies: la sidre ya’l vinu".
La Fundación Belenos dedica el so XV Seminariu d'Estudios Asturianos a la tradición de la bébora n'Asturies. El 29 y 30 de payares van desendolcase na Puela d'Allande cola participación de dellos espertos.

 El sábadu 29 ye’l día acutáu pa la presentación de ponencies, coles intervenciones, n’horariu de mañana, de Juan Redondo Losada (Averamientu a la hestoria del vinu de Cangas: d’APROVICAN a la DOP), Carolina Pelaz Soto (La vide ya’l vinu en Cangas del Narcea: patrimoniu material ya inmaterial), Inaciu Hevia Llavona (La sidre tradicional asturiana: oríxenes, procesos y preseos) y José María Díaz Díaz (La orixinalidá ta nel orixen: los aguardientes de sidre); y, yá pela tardi, David Rivas Infante (La sidre y los sos rituales na sociedá asturiana) y Xosé María García García(Facer sidra en casa. Una esperiencia práutica: dende la esbilla de la mazana hasta la preba de la sidre’l duernu). El domingu 30 van visitase una viña, una bodega y el Muséu del Vinu, too ello en Cangas del Narcea.

El preciu de la matrícula ye de 30 € y la inscripción considérase fecha namái que col ingresu d’esi importe na cuenta bancaria de la Fundación Belenos. Amás, esiste la posibilidá d’agospiu opcional en réxime de pensión completa en “La Nueva Allandesa” a un preciu por persona de 60 € (igual que cola matrícula, la reserva queda afitada col ingresu del importe na cuenta de la Fundación Belenos).

Pa más información sobre’l XV Seminariu d’Estudios Asturianos pue contautase cola Fundación Belenos nos teléfonos 985244811 / 616242319 o nel corréu lletrónicu seminariubelenos@gmail.com.

Fonte: Infoasturies

4 comentarios:

  1. Belenos ye pa los asturianos la otra Academia de la Llingua, ye daqué según l'ALLA bis. Llarga vida y salú intelectual.

    ResponderEliminar
  2. Ye l'ALLA de la tradición y la cultura popular astur.

    ResponderEliminar
  3. Maravilloses illustraciones.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.