16/2/17

Asturies va celebrar en Mieres y La Pola el Día de la Llingua Materna


    
La UNESCO celebra’l 21 de febreru’l día de la Llingua Materna y como vieno faciendo dende hai dellos años, Asturies celebralo nesti mes de Febreru en Mieres y Siero.
La Conseyería d’Educación y Cultura va celebralo esti añu nel Auditoriu Teodoro Cuesta de Mieres el 20 de febreru, y el martes 21 nel Auditoriu de La Pola Siero. Amás, nos díes próximos vas disponer n’Educastur d’unos manifiestos pa lleer y comentar nos centros educativos.

Nel añu 2016, y acordies colos oxetivos establecíos na Axenda de Desenvolvimientu Sostenible pal 2030, la UNESCO escoyó un llema nuevu pal Día de la Llingua Materna: Educación de calidá, llingua (llingües) d’enseñanza y resultaos de deprendizaxe. La intención que tien la UNESCO ye dexar bien a les clares la importancia de tolos idiomes, y n’especial les llingües maternes, p’algamar una educación de calidá. L’usu de les llingües minoritaries, asegura l’organismu internacional, aumenta la calidá de la educación, meyorando les capacidaes de comprensión y creatividá; y favorez, nes interaiciones del aula, un arriquecimientu de les rellaciones sociales y de les estratexes comunicatives.
Y asina, “el dominiu y l’usu de toles llingües ameyora la competencia nesti ámbitu y en tolos aspectos onde’l llinguaxe ye una ferramienta necesaria pa entender, compartir, rellacionase y deprender.

Fonte:  Asturnews

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.