5/12/16

García Oliva y Xuan Xosé Sánchez Vicente ganen nos Premios de la Crítica d’Asturies

Vicente García Oliva
 El 16 d’avientu van entregase n’Uviéu los XVI Premios de la Crítica d’Asturies, de los que yá se conocen los ganadores. Vicente García Oliva llevó’l gallardón de la estaya de narrativa n’asturianu con ‘La vida de siempre’, mentes que Xuan Xosé Sánchez Vicente fixo lo propio na de poesía con ‘De les hores y les memories’.
 La Asociación d’Escritores d’Asturies convoca estos premios cola intención de gallardonar a los meyores llibros del añu pasáu, nesti casu del 2015. Asina, convóquense cuatro estayes, narrativa n'asturianu y castellanu, y poesía n'asturianu y castellanu, a los que cualquier persona física o xurídica pueden presentar candidatures.
Xuan Xosé Sánchez Vicente
 Ente toles que se recibieron enantes del 30 de xunetu, dellos xuraos encargáronse de seleicionar les obres merecedores del Premiu de la Crítica. Asina, ‘La vida de siempre’ (Ediciones Trabe), una novela de xéneru escrita por García Oliva que s'adientra peles siempre negres cais de la inmigración, la prostitución y la trata de blanques, llevó’l de narrativa n’asturianu.
 Pela so parte, el de poesía n’asturianu foi pa ‘De les hores y les memories’ (Ediciones Trabe), primer trabayu de poesía de Sánchez Vicente en más d’una década nel que l’autor algama un gran altor llíricu y na que'l so yo poéticu s'amuesa rescamplante.
El XI Premiu de les Lletres, pa Beltrán
 Les obres ganadores en castellanu foron ‘Once voces humanes’, de Mirta Chamorro, en narrativa; y ‘Gregor Samsa frente a la ventana’, de Francisco Álvarez Velasco, en poesía. Mentes, el XI Premiu de les Lletres foron pa Fernando Beltrán.
 L’otru gallardón que completen estos reconocimientos, el Premiu a la Meyor Columna Periodística recayó en José Luis Argüelles, periodista de ‘La Nueva España de Gijón’.
Fonte: asturies.com

2 comentarios:

  1. Méritu sí que tienen dambos dos, sí y muncho. Pero ye daqué raru que siempres son los mesmos premiaos en casi tolos concursos importantes. Ye que ¿nun hai cazumbre nueva na llingua asturiana o ye que nun hai interés nellos?

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.