9/12/16

La XDLA convoca esti sábadu una caravana pola oficialidá en Peñes


   La segunda caravana de coches pola oficialidá entama esti sábadu día 10 per Peñes una nueva programación d’iniciatives ciudadanes de la Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana en cuenta de los ataques que se tán viviendo na normalización social del asturianu.
  La Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana ta preparando una serie d’iniciatives ente los ataques que se tán viviendo hacia los pocos avances que se dan na normalización social del asturianu (recursos de Delegación del Gobiernu a ordenances y reglamentos, campañes mediátiques contra la recuperación de la toponimia, parálisis na presencia de la nuestra llingua na radiotelevisión pública, etc.).
  L’Asociación viera la necesidá de responder con actividaes movilizadores pa que la demanda de la oficialidá siga tando presente tol añu, más allá de les feches reivindicatives de siempre. Tamién se busca aprovechar y afitar los llazos de collaboración abiertos colos alcaldes y conceyales que participaron na iniciativa de Conceyos pola Oficialidá.
  La segunda caravana de coches pola oficialidá va ser per Peñes, el sábadu 10 d’avientu. Saldría pela mañana, a les 11:30h. del Faru Peñes y percorrería los conceyos de Gozón y Carreño. La idea ye acabar pa la hora de xintar en Candás.
Pa esta ruta recomiéndase:

- Dir bien de depósitu.
- Llevar prendíes les lluces de cruce.
- Guardar la distancia de seguridá y adaptar la velocidá a la xenérica de la caravana.
- Señalizar les maniobres como’l coche-guía.                                      Fonte: asturnews.com

1 comentario:

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.