8/12/16

Maliayo Teatru pon n’escena “Maq-Beth” en Llugones


   Esti vienres 9 d’avientu, a les 19,30 hores, na Casa de Cultura de Llugones, Maliayo Teatru pon n’escena “Maq-Beth” baxo la direición de Nuria Sánchez y Manuel Valiente, con entrada llibre, llindada al aforu de la sala.
  Con esta obra, la compañía conmemora los cuatrocientos años de la muerte de Shakespeare, revisando dende una perspectiva contemporanea una de les sos grandes traxedies. La cita, La revisión dende una perspectiva contemporanea d’una de les grandes traxedies de Shakespeare, pa conmemorar los cuatro cientos años de la muerte d’esti autor, sirve tantu de desafíu escénicu como d’analís de nós mesmos, col enfotu de llegar a amosar al públicu lo que’l papel de regalu que nos arrodia nun nos dexa ver.
  El deséu y el poder como exes sobre los qu’analaya l’home, el cuerpu como máquina rota que foi enchida, la sociedá postindustrial,… Y una y otra vez, el sangre: la de va cuatrocientos años, la que despinta l’actualidá y la que va sonar como un ecu nel futuru. La maldición que recai sobre la obra pudiera ser a consecuencia del mieu que produz mirar de frente a un espeyu nel que non te gusta lo que ves.                        Fonte: asturnews.com

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.