29/12/16

El primer concursu d'imitadores d'artistes asturianos va celebrase estes navidaes en Llangréu



La inscripción pal ‘Sácame pola pinta’, el primer concursu d’imitadores d’artistes asturianos, va zarrase esti vienres. Destináu pa neños y neñes menores de 18 años, va celebrase’l 4 de xineru nel Teatru Nuevu de La Felguera y tien como premiu la grabación d’un discu promocional nun estudiu profesional.
El Grupo A Mansalva entama esta prestosa iniciativa que ta teniendo muncha repercusión, como bien indica’l fechu de que la organización zarrara la inscripción pa cinco de les dieciséis opciones que se proponen al recibise más de diez pidimientos de participación pa caúna. Asina, yá nun ye posible apuntase pa imitar a Tino Casal (‘Eloise’), Los Berrones (‘Chacho’), Melendi (‘La mi mozuca’), La Pastorina (‘Yá suena la gaita’) o Silvia Quesada (‘De llonxe gano’).
El restu d’artistes a los que tovía ta abierta la preseleición son Alfredo González (‘La nada y tu’), Víctor Manuel (‘La romería), La Bandina (‘Na caleya’), Los Stukas (‘Atrapado’), Nuberu (‘Chalaneru’), Dixebra (‘Nacionaliega’), Rodrigo Cuevas (‘Ritmu de Verdiciu’), Danny Daniel (‘El vals de las mariposas’), los Hermanos Valle Roso (‘Mocina dame un besín’), Dark la eMe (‘Un asturiano en Madrid’) y Mariluz Cristóbal (‘Soi vaqueira’). Pa pasar a la final ye necesario unviar enantes del meudía del vienres un videu d’un llargor máximu d’un minutu imitando al artista nel cantar escoyíu pola organización al traviés del WhatsApp del númberu de teléfonu 667.252.611 xunto col nome, los apellíos y señes del concursante amás d'una foto del DNI por dambes cares, teléfonu y corréu electrónicu del tutor llegal.
Ente tolos aspirantes, qu’han de tener menos de 18 años a fecha del 5 de xineru, la organización va escoyer a los finalistes que van participar na gala final del 4 de xineru (18 hores, Teatru Nuevu de La Felguera) dientro les actividaes del Salón de la Infancia 2016 qu’entama’l Conceyu de Llangréu. El ganador o ganadora de ‘Sácame pola pinta’ va llevar como premiu la grabación d'un discu promocional de cuatro cantares nun estudiu de grabación profesional.
El xuráu del concursu va tar formáu por dalgunos de los artistes imitaos, siendo’l públicu, al traviés de la so votación na rede social Facebook, un miembru más del mesmu. Hai que recordar que namáu se contempla la participación de solistes o dúos y que, nel casu de la imitación de grupos, ésta va centrase namái nel cantante.
Fonte: Asturies.com

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.