21/7/16

Valero acusa al PSOE de ser cómpliz de la desapaición de les D.O. asturianes cola so postura al TTIP


   La diputada Paula Valero reclamó al Executivu asturianu que tenga una visión de país por que “aquello de pensar no local, nun s'escaeza más allá de El Negrón”
  “Esiximos al Gobiernu autonómicu que seya valiente y tenga una visión de país. Pa ello ye imprescindible trazar un camín que vaya dende les polítiques llocales, hasta les europees”. Nestos términos refirióse la diputada de Podemos Asturies Paula Valero, al Executivu socialista nun actu esti martes sobre soberanía alimentaria que se celebró na Plaza d’El Fontán, n'Uviéu. Nel mesmu participaron la eurodiputada Estefanía Torres y el exsecretario de la FAO y exdirector de la cátedra Fame y Probeza, José Esquinas.
 Valero reclamó a la conseyera de Desenvolvimientu Rural, María Jesús Álvarez, que protexa los intereses de los productores asturianos “por qu'aquello de pensar no local, nun s'escaeza más allá d'El Negrón”. De siguío, la representante de Podemos Asturies acusó al Gobiernu socialista de “ser cómpliz de la desapaición de les denominaciones d'orixe asturianes”, en relación a la postura del PSOE en cuanto al TTIP, de la que va tiempu que vien sollertando Podemos.
  “Hai que saber coordinar los distintos ámbitos políticos y nun contradicise, como lo ta faciendo la FSA. Pos mientres promueven la vienta de productos asturianos nuna importante cadena comercial, miren pa otru llau y voten a favor de los trataos de llibre comerciu n'Europa qu'acabarán per soterrar les denominaciones d'orixe de Asturies”, sollertó.
  Per otru llau, Valero defendió la soberanía alimentaria como la exa conductora de les iniciatives que Podemos Asturies llevó no que va de llexislatura al Parllamentu autonómicu en materia d'empoderamientu del mundu rural asturianu. Según la diputada, para Podemos la soberanía alimentaria siempres tuvo amestada a la participación ciudadana na ellaboración de les propuestes, que tuvo como resultáu l'aprobación de midíes concretes sobre'l tema de la participación ciudadana nes planificaciones territorial y forestal y midíes rellacionaes con el empoderamiento del sector agroganaderu y cola concienciación y divulgación en materia de consumu responsable.
  De siguío, Valero numberó les iniciatives que la formación morada tien llevao a plenu nesta materia, como por casu, la Proposición non de Llei sobre criterios sociales, ambientales y de cercanía pa la compra pública d'alimentos -con l'oxetivu de dar estabilidá y desenvolvimientu al sector agroganadero como sector estratéxicu pa la recuperación del mundu rural asturianu-, o la Proposición non de Llei tocantes a revalorizar los mercaos locales por aciu polítiques que refuercen la so promoción y proyección pública.
  A lo último, criticó al Executivu por “desoyer al poder soberanu del Parlamentu asturianu” al nun cumplir con una moción qu'esixía una auditoría y un plan estratéxicu pal Serida, como-y propunxo Podemos Asturies. “D'esta manera, Asturies podría cuntar con un serviciu d'investigación agroalimentaria realmente empobináu a el productores y non como agora que ye pocu tresparente, de desconocíos criterios elección de temes d'investigación y que nun llega con claridá a tol sector”.                                                                     Fonte: asturies.com

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.