21/7/16

La pancarta de "Conceyos pola Oficialidá" al Plenu del Conceyu d'Avilés



El plenu del Conceyu d'Avilés tratrará la petición d'escolingar la pancarta de "Conceyos pola Oficialidá".

Nel plenu de güei xueves del Conceyu d'Avilés los Grupos Municipales de Somos Avilés, Izquierda Xunida y Ganemos van pedir a la alcaldesa que respuenda a la petición d'asitiar na fachada de la la Casa de Conceyu de la pancarta de "Conceyos pola Oficialidá" con testu "OFICIALIDÁ pa que nun muerra la nuesa llingua".
El día 6 de mayu, Día de les Lletres Asturianes, conceyales de Somos Avilés asitiaron la pancarta  sobre la fachada de la Casa Conceyu. L'alcaldesa mandó retirar la pancarta porque, entre otros motivos, nun se pidió permisu. Con fecha  de 24 de mayu los Grupos Municipales de Somos Avilés, Izquierda Xunida y Ganemos rexistraron una solicitú na que pidíen que l’Ayuntamientu d’Avilés s’axuntare a la campaña «Conceyos pola Oficialidá», entamada pola organización cívica Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana en collaboración col Conceyu de Bimenes. Al nun tener rempuesta por parte de l'alcaldía, lleven a plenu la solicitú pa que na sesión plenaria se manifieste y dea contestación a la petición.
Na pregunta faese un repasu a los conceyos onde s'asitió la pancarta, destacando que'l conteníu de la pancarta ye una reivindicación polos derechos civiles de los y les asturianofalantes y nun ye un tema partidista o sectariu, como demuestra qu'esta campaña foi sofitada en conceyos con  equipos de gobiernu  pertenecientes a fuercies distintes qu’abarquen prácticamente tol espectru políticu. 
Fonte: Asturies.com

AdxuntuTamañu
PDF icon pregunta_conceyos_oficialida_210716_.pdf23.71 KB

1 comentario:

  1. Oxalá me equivocar pero paez que la señora nun va responder.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.