13/7/16

El popular personaxe Picatueru va servir de material de trabayu nun taller de doblaxe infantil

Picatueru en "Pantry panic"

   Gonzali Producciones convierte a Woody Woodpecker, personaxe de dibuxos animaos que llegó a TVE como'l 'Pájaro Loco', en Picatueru. L'episodiu 'Pantry panic', dobláu al asturianu, va servir como material de trabayu nun taller de doblaxe infantil dientro de la programación d'Arcu Lliterariu que yá tien abierta la inscripción.
  Èsta va desendolcase dientro de la programación d'Arcu Lliterariu del xixonés Festival Arcu Atlánticu, concretamente los díes 26, 27 y 29, al meudía, na carpa Espaciu Pallabres d'El Muelle. El taller consiste en trés sesiones de 90 minutos nes que neños y neñes ente los 6 y los 12 años  van averase  al doblaxe en llingua asturiana.
  La estrella del taller va ser 'Picatueru', del que Gonzali Producciones tornó l'episodiu de siete minutos rodáu en Technicolor que lleva'l nome de 'Pantry panic'. Trátase del terceru de la serie creada por Walter Lanz, estrenáu nel 1941, y nella Picatueru nun emigra al sur al llegar l'iviernu, como faen el restu de páxaros, y atopa a un gatu tan esfamiáu como él.
  La inscripción pa participar nel taller ye de baldre y va tar abierta hasta'l vienres 22 o hasta que s'escosen les places. Pa ello han d'apuntase cola tarxeta ciudadana de Xixón nes oficinas d'atención al ciudadanu, nos caxeros ciudadanos o na web d'actividaes de Xixón.
Fonte: asturies.com

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.