5/7/16

Paco Álvarez y José Francisco Puerta, premiu lliterariu Fernández Lema n'asturianu y premiu lliterariu Fernández Lema en castellanu

El periodista y escritor Paco Álvarez ganó'l premiu lliterariu de la fundación valdesana Fernández lema 2016 na modalidá de llingua asturiana. Facer col relatu 'El camín coloráu'. En llingua castellana, fíxose col galardón José Francisco Puerta González, con 'Las jugadas del zurdo'.
José Francisco Puerta y Paco Álvarez, ganadores del premiu lliterariu Fernández Lema

  Nel casu de 'El camín coloráu', según l'acta, tratar d'un relatu bien estructurado, de gran axilidá narrativa, cercanu al xéneru cinematográficu y bien descriptivu. Contextualizado na guerra de Corea, nun-y falta la crítica social sobre l'apropiación que los americanos fixeron de los méritos militares qu'en bona midida correspondíen-yos a los orixinarios d'otros países y etnies.

  Ésti ye'l cuartu premiu lliterariu en mediu añu que recibe Álvarez, dempués del Xosefa Xovellanos pola novela 'Agua d'agostu', el concursu de Cuentos de Cangas con 'La ciudá negra', y el Concursu de Cuentos pola Oficialidá' de Bimenes, con 'El fotógrafu de la lluna'.

  De les 'Las jugadas del zurdo', el xuráu destaca la técnica depurada d'un narrador omnisciente que parola col personaxe protagonista. Tratar de la hestoria de la degradación d'un futbolista qu'algama la gloria p'acabar derrotáu pol ambiente que lu arrodia. Espresividá, humor, contención narrativa y metraxe afechu a la hestoria faen d'esti relatu una pieza lliteraria de valía, según el xuráu.
Fonte: noticias.lainformacion.com

5 comentarios:

  1. La persona ganadora del relatu en castellán recibe 5.000 euros de premiu y el ganador del relatu en llingua asturiana tien una dotación de 2.500 euros. La Fundación Fernández Lema ta impulsada por Dolores Fernández Lema pa promover l'actividá lliteraria y la conocencia de les llingües castellano y asturiano y cola idea de dar a conocer Valdés y en concretu la villa de L.luarca.

    ResponderEliminar
  2. Paco Álvarez ye un ganador nato, allá onde se presenta ganar tou, ye l'afitamientu como escritor, norabona.

    ResponderEliminar
  3. Álvarez atropar tou, tien de ser un fenómenu estraordinariu escribiendo.

    ResponderEliminar
  4. Paco álvarez ye'l campeón de les lletres asturianes.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.