7/3/15

Iniciativa pol Asturianu reclama al Conceyu de Mieres que se responsabilice y vuelva a poner en marcha’l Serviciu de Normalización Llingüística


Iniciativa pol Asturianu reclama al Conceyu de Mieres que se responsabilice y vuelva a poner en marcha’l Serviciu de Normalización Llingüística.

Iniciativa pol Asturianu recibió les quexes de ciudadanos de Mieres pol parón que vive’l Serviciu de Normalización Llingüística dende va cuasi dos meses y encamienta al Conceyu de Mieres la puesta en marcha d’esti serviciu que dexó de funcionar el pasáu mes d’avientu. L’aprobación de los presupuestos autonómicos asegura l’asignación d’una partida presupuestaria pa los Servicios de Normalización pa esti añu 2015 qu’inclúi a Mieres.

N’otros Conceyos yá decidieron la continuidá de los Servicios nel mes de xineru, con bon criteriu, col aquel de nun parar l’actividá normalizadora tan necesaria nesti ámbitu. Si bien les condiciones llaborales de los téunicos y téuniques d’estos servicios ye bastante llaceriosa, como yá denunciaron hai poco nun comunicáu col qu’Iniciativa pol Asturianu amosó la so solidaridá.

La suspensión del serviciu nel Ayuntamientu de Mieres vien dándose a lo llargo de los últimos años, fechu que nun ayuda pa nada nel llogru de los oxetivos de fomentar l’usu del asturianu polos que se crearon los Servicios de Normalización nos conceyos.

D’otra miente tampoco ayuda muncho a los técnicos encargaos d’estos sevicios nel normal desarrollu del so trabayu que requier un mayor espaciu temporal pa la ellaboración de campañes y otres actividaes a llargu plazu.

Piden polo tanto al alcalde de Mieres, Anibal Vázquez, "que reclame a la Conseyería d’Educación y Cultura una mayor aportación económica y una seguridá nes feches de pagu, pero nun ye menos importante qu’estos servicios, que son propios de l’alministración llocal, tengan tamién un presupuestu nes partíes del Conceyu, como parte del compromisu asumíu poles autoridaes de Mieres nesti ámbitu. Nun basta con esperar a que los recursos vengan d’otres alministraciones, el Conceyu ha invertir nesti serviciu que xenera un importante serviciu a ciudadanos, empreses y otres entidaes".

Por ello, dende Iniciativa pol Asturianu esixen al Ayuntamientu de Mieres "que nun torgue la presencia del asturianu y ponga en marcha’l Serviciu de Normalización Llingüística a nun tardar, colos sos propios medios, amás de colos medios que puedan aportar otres alministraciones. Recordamos a Anibal Vázquez que la so formación, Izquierda Xunida, lleva nel programa la oficialidá del asturianu, y que la falta de midíes de normalización llingüística nun empata bien con estes promeses eleutorales".

Fonte: Infoasturies

3 comentarios:

  1. Los retayos de la crisis económica son brutales e inmisericordes. D'alcuerdu. Pero esto ye un pasu atrás bien grande y hai que restaurar yá el Serviciu de Normalización Llingüística del Conceyu de Mieres.

    ResponderEliminar
  2. Izquierda Unida diz nun llugar una cosadiella y otra cosadiella allá según ónde cuadre pa garrar dalgún votu despistáo, y si non qu'entrguen al so sociu políticu Gaspapr Llamazares que ye perbón mayestru nestes coses.

    ResponderEliminar
  3. ¿amigáronse a la fin? vaya banda...

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.